Borászat kicsit násképpen gazdasági szemmel, egy borászati céggel alátámasztva
Saved in:
Main Author: | Pintér András |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | szőlőtermesztés borászat elemzés számvitel mezőgazdaság sajátosság komplex elemzés mezőgazdaság pénzügyi, vagyoni helyzet vagyoni helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49822 |
Similar Items
Kicsit sárga, kicsit savanyú avagy A magyar kisvállalkozások marketingkommunikációja külföldi társaik tükrében
: Tóth András
: Tóth András
Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése
: Kovács Anett
: Kovács Anett
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit
: Kassai Dóra Margit
Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
: Halmai Beáta Helga
: Halmai Beáta Helga
A kft előnye az egyéni céggel szemben a Kocsi Sp Trans átalakulása tükrében
: KISS MÓNIKA
: KISS MÓNIKA
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna
: Horváth Anna
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
A videojátékok gazdasági szemmel
: Krankovics Gábor
: Krankovics Gábor
Hilltop borászat hazai marketingjének elemzése
: Varga Ágnes Katalin
: Varga Ágnes Katalin
Egy magyar borászat története- A Nyakas Pincészet sikere
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
Saját borászat felépítésének marketing stratégiája Vörösberényben
: Sötét Réka
: Sötét Réka
A változás és projektek menedzselése egy borászat gyakorlatán keresztül.
: Kiss Levente
: Kiss Levente
A Balaton borturizmusa - A feltörekvő borászatok vendéglátóipari és borászati tevékenységének vizsgálata
: Stankovics Réka
: Stankovics Réka
Etyek, Budapest szőlőskertjének borászati- gasztronómiai-kulturális- turisztikai adottságainak, lehetőségeinek jelene és jövőképe
: Horn Tamara
: Horn Tamara
A Bock borászat és gasztronómiai tevékenység bemutatása és elemzése
: Kerezsi Dóra
: Kerezsi Dóra
A Gróf Buttler Borászat új "GB" termékcsaládjának piaci bevezetése
: Mály Balázs
: Mály Balázs
A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Az ingatlanpiac pénzügyi szemmel
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
SAP bevezetés fejlesztői szemmel
: Gerstmár Bence
: Gerstmár Bence
A beszerzés gazdálkodói szemmel
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Published: (2014)
: Kalapos Diána
Published: (2014)
Pizzériák kommunikációja marketinges szemmel
: Gyulai Zoltán
: Gyulai Zoltán
A Frittmann Borászat marketingstratégiájának és tevékenységének bemutatása-egy éves programjavaslat a járvány utáni időszakra
: Sándor Vanda Brigitta
: Sándor Vanda Brigitta
A kisvállalkozás társadalmi beágyazottsága. Családi vállalkozás A Häremillen családi borászat bemutatása
: Orosz Henrietta
: Orosz Henrietta
Figula és Konyári borászat bemutatása, összehasonlítása és kapcsolatuk a helyi turizmussal
: Sörös Maja
: Sörös Maja
Vállalati társadalmi felelősségvállalás munkavállalói szemmel-egy vállalati esettanulmány
: Czicza Patrícia
: Czicza Patrícia
A Sauska Borászat, mint a Villányi Borvidék meghatározó borászatának marketing szemléletű elemzése
: Opauszki Viktória
: Opauszki Viktória
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Egészségbiztosítási termékfejlesztés vállalati pénzügyes szemmel
: Beviz Andrea
: Beviz Andrea
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Attitűdváltozás a nevelésben közgazdász szemmel
: Hajduczky Júlia Anita
: Hajduczky Júlia Anita
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Dolgozói elégedettség jelentősége vezetői szemmel
: Vajdahunyadi Noémi
: Vajdahunyadi Noémi
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
Similar Items
-
Kicsit sárga, kicsit savanyú avagy A magyar kisvállalkozások marketingkommunikációja külföldi társaik tükrében
: Tóth András -
Borfogyasztási szokások és borászati események Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése
: Kovács Anett -
Egy borászati vállalkozás marketing stratégiájának kialakítása, a Dömsödi Borászati Kft. példáján keresztül
: Kassai Dóra Margit -
Borászati rendezvények szerepe a hazai borturizmusban
: Halmai Beáta Helga -
A kft előnye az egyéni céggel szemben a Kocsi Sp Trans átalakulása tükrében
: KISS MÓNIKA