A Zara Magyarország Kft piacvezető pozíciójának bemutatása a divatiparban betöltött szerepén és kiskereskedelmi tevékenységén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Takács Viktória |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kiskereskedelem divatipar Zara Magyarország Kft Konkurenciák vizsgálata Jövedelmezőség elemzés jövedelmezőség vagyoni helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49898 |
Hasonló tételek
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett
: Simon Bernadett
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A Magyar Telekom Nyrt. és a Magenta1 szolgáltatási csomag piacvezető pozíciójának megközelítése marketingstratégiai oldalról
: Deán Balázs
: Deán Balázs
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A Zara szolgáltatásmarketig tevékenységének vizsgálata
: Prekli Dalma
: Prekli Dalma
ING-ből NN Magyarország piacvezető életbiztosítójának márkaváltása
: Biró Ferenc
: Biró Ferenc
Magyarország, mint beruházási helyszín az ITDH befektetés-ösztönzési tevékenységén keresztül bemutatva
: Berta Viktor
Megjelent: (2008)
: Berta Viktor
Megjelent: (2008)
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Az e-kereskedelem trendjei a Zara webshopjának példáján keresztül
: Csiszér Cintia Gitta
: Csiszér Cintia Gitta
A konferenciaszervezés folyamatának bemutatása a Global Leading Conferences Kft. tevékenységén keresztül
: Gyurkó Gréta
: Gyurkó Gréta
Abas vállalatirányítási rendszer bemutatása Vision SMT Kft elektronikai bérgyártás tevékenységén keresztül
: Kozéki Ágnes Éva
: Kozéki Ágnes Éva
Társadalmi felelőségvállalás a divatiparban
: Szalóczi Adrienn
: Szalóczi Adrienn
Luxusmárkák marketingkommunikációja a divatiparban
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
: Ujhelyi Orsolya Ágnes
Kulturális különbségek menedzsmentje a Zara vállalatnál
: Saláta Márton László
: Saláta Márton László
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
: Horváth András István
Megjelent: (2013)
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Elektronikus kereskedelem a magyar divatiparban
: Derecskey Krisztina
: Derecskey Krisztina
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a divatiparban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Fenntartható üzleti gyakorlatok a divatiparban
: Konczili Klaudia
: Konczili Klaudia
Marketingstratégiák a magyar divatiparban – Aim’s
: Dávid Kitti
: Dávid Kitti
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
A számviteli törvény és a társasági adó kapcsolatának bemutatása a Magyar Turizmus ZRT tevékenységén keresztül
: Suhajda Viktória
: Suhajda Viktória
Pénzmosás megelőzés folyamata egy bank compliance tevékenységén keresztül
: Laczkó Daniella
: Laczkó Daniella
A közúti hűtött áru fuvarozók helyzetének bemutatása a Szekér Transz Kft. tevékenységén keresztül
: Szekér Szilvia
: Szekér Szilvia
A társasági adó és a számvitel kapcsolatának bemutatása a Profitcenter Kft. tevékenységén keresztül
: Raczki Ildikó
: Raczki Ildikó
A laboratóriumi diagnosztikai minták szállítási folyamatának bemutatása a Tritonlife Logisztikai Kft. tevékenységén keresztül
: Botás Dávid
: Botás Dávid
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
Folyószámlahitel összehasonlítása Magyarország piacvezető, valamint "vidéki" pénzintézete között önkormányzati szinten
: Móré Alexandra
: Móré Alexandra
A magánnyugdíjpénztárak gazdálkodásának és befektetési tevékenységének bemutatása a Dimenzió Magánnyugdíjpénztár tevékenységén keresztül
: Bánné Benedek Brigitta
: Bánné Benedek Brigitta
A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei
: Rasman Zsolt
: Rasman Zsolt
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Számvitel és adózás kapcsolata az éves zárás tekintetében
: Tóth Imola
: Tóth Imola
A Zara üzlet marketingstratégiája és online PR megoldásai
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Hasonló tételek
-
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina -
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs -
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára -
A Zara vállalati arculatának bemutatása
: Simon Bernadett -
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta