Applikáció, avagy a hosszú farok alkalmazása
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | közgazdaságtani modell internetes kereskedelem Információs Technológia Innováció Szociológiai kritika forrás információs rendszer társadalmi részvétel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49993 |
Hasonló tételek
A bőség zavara (a hosszú farok jelenség)
: Kékkői Miklós
: Kékkői Miklós
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel
: Szakál Dániel
A web2.0 és a hosszú farok jelenség
: Böszörményi Adrienn
: Böszörményi Adrienn
Az elektronikus kereskedelem és a hosszú farok piacainak fejlődése Magyarországon
: Dorogi László Gábor
: Dorogi László Gábor
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
A Felgimi applikáció
: Farkas Gyula
: Farkas Gyula
Workout Manager Applikáció
: Bocska Bence
: Bocska Bence
Beltéri útvonal tervező applikáció fejlesztése Androidra
: Horváth Martin Patrik
: Horváth Martin Patrik
Mobil applikáció egy magyarországi szállodacsoport részére
: Sziller László
: Sziller László
Erőforrás tervezési applikáció az anyagáramlás tükrében
: Deák Balázs
: Deák Balázs
Gyorséttermi applikáció kutatás nemzetközi és hazai szinteken
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A hosszú csatlakozás
: Moldrich Márk Bence
: Moldrich Márk Bence
Raktározási folyamatokat támogató applikáció bevezetése egy termelő vállalatnál
: Kelemen Zsombor
: Kelemen Zsombor
Hosszú távú megtakarítások összehasonlítása
: Horvát Alexandra
: Horvát Alexandra
Egy mobil nyelvtanulási applikáció használata és tapasztalatai a nyelvoktatásban
: Kétyi András
Megjelent: (2016)
: Kétyi András
Megjelent: (2016)
Applikáció-alapú értékesítés sajátosságai a H&M, Orsay, Zara példáján
: Szalontai Nelli
: Szalontai Nelli
A kulturális csereprogramok hosszú távú hatásai
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Rövid és hosszú távú befektetések összehasonlítása
: Marton Bence
: Marton Bence
Viszonyok vagy iszonyok? Avagy a hosszú távú piaci kapcsolatok sajátosságai a hazai vállalati gyakorlatban
: Király Éva
Megjelent: (2010)
: Király Éva
Megjelent: (2010)
Felhős adattárolást alkalmazó mobil applikáció fejlesztésének vizsgálata az adatok széleskörű elemezhetőségének szempontjából
: Slezák Martin
: Slezák Martin
A hosszú távú tervezés kihívásai, stratégiai menedzsment
: Hauki János
: Hauki János
A hosszú távú tervezés kihívásai. Stratégiai menedzsment.
: Novák Róbert Béla
: Novák Róbert Béla
A szállodai piac hosszú távú trendjeinek elemzése
: Busai Dorottya
: Busai Dorottya
Turisztikai startup vállalkozás indítása, a Thatsmytour web és mobilos applikáció releváns példáján keresztül
: Ér Krisztina Diána
: Ér Krisztina Diána
A magánbefektetők hosszú távú befektetései az Egyesült Államok részvénypiacán
: Bagó Melinda
: Bagó Melinda
Stratégiai menedzsment és a KKV-k hosszú távú kihívásai
: Csényi Bence
: Csényi Bence
Rövid-, közép- és hosszú távú hozamok a befektetési alapokban
: Jedlicska Edina
: Jedlicska Edina
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása, annak hatása az egyetemistákra, az APUS applikáció - hallgatói vállalkozás szemszögéből
: Hegyi Dániel
: Hegyi Dániel
Personal branding a sportban - Hosszú Katinka és az Iron Lady
: Mayer András
: Mayer András
A közép és hosszú távú tervezés sajátosságai egy kereskedelmi vállalatnál
: Major Csongor
: Major Csongor
A hosszú távú tervezés kihívásai egy irodaszer nagykereskedelem példáján keresztül
: Fábián Adrienn
: Fábián Adrienn
A bp hosszú távú stratégiájának elemzése az energiaszektor átalakulásának tükrében
: Pajor Csilla
: Pajor Csilla
A hosszú távú pénzügyi motivációk hatása a hitelfelvételi és kockázatvállalási hajlandóságra
: Bertók Dóra Boglárka
: Bertók Dóra Boglárka
A Krízis Rövid és Hosszú Távú Hatásai a Fogyasztói és Gazdasági Döntésekre
: Körmöczi Enikő
: Körmöczi Enikő
A CIB Bank részére hosszú távú gépjármű bérlet és flottakezelési szolgáltatások biztosításának kiválasztása
: Diószegi Anna
: Diószegi Anna
Családi vállalkozások érzelmi és humán tőkéje, pénzügyei, valamint ezek hosszú távú alakulása Magyarországon
: Seres Dániel
: Seres Dániel
A fiatal generációk munkahely választási szempontjai és hosszú távú motiválása kis- és középvállalati környezetben
: Szalóki Nikolett
: Szalóki Nikolett
Budai Vár rekonstrukció rövid távú illetve hosszú távú gazdasági hatása a Hilton Budapest szállodára
: Metz Nadine Barbara
: Metz Nadine Barbara
Blogok marketing alkalmazása Magyarországon
: Erőss Csaba
: Erőss Csaba
Stratégiai menedzsment a KKV szektorban. A hosszú távú tervezés kihívásai a kis- és középvállalkozások körében.
: Elekes Dóra
: Elekes Dóra
Hasonló tételek
-
A bőség zavara (a hosszú farok jelenség)
: Kékkői Miklós -
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel -
A web2.0 és a hosszú farok jelenség
: Böszörményi Adrienn -
Az elektronikus kereskedelem és a hosszú farok piacainak fejlődése Magyarországon
: Dorogi László Gábor -
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert