A Budapest Bank Zrt. Hitelkártya Termékének Bemutatása Marketing Szemmel
Elmentve itt :
Szerző: | Ménesi Dávid |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bankmarketing Hitelkártya termékszegmentáció Menedzsment bank bankkártya |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50093 |
Hasonló tételek
Hitelkártya
: Verebes Erika
: Verebes Erika
Új lakossági hitelkártya-konstrukció marketingstratégiájának bemutatása
: Turnai Dániel
: Turnai Dániel
Az Erste Bank hitelkártya portfóliójának vizsgálata és marketingtevékenységének elemzése
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Ellátási rendszer vizsgálata a MVM Paksi Atomerőmű Zrt. egy stratégiai termékének vonatkozásában
: Sárközi Petra
Megjelent: (2014)
: Sárközi Petra
Megjelent: (2014)
Hitelkártya kultúra - fókuszban a nyugat-dunántúli régió
: Kránicz Orsolya
: Kránicz Orsolya
A CRM és az életciklus menedzsment szerepe az OTP Bank hitelkártya üzletág esetében
: Visky Krisztián
: Visky Krisztián
Pénzügyi műveltség és tudatosság a hitelkártya felhasználók körében
: Harka Lilla Csenge
: Harka Lilla Csenge
Oney Magyarország Zrt. marketingkommunikációs tevékenységének elemzése egy kiemelt termékének vonatkozásában és javaslattétel a fejlesztésre
: Schlakker Evelin Emese
: Schlakker Evelin Emese
A hitelkártyák és a pénzügyi kultúra helyzete Magyarországon, különös tekintettel az Erste Bank hitelkártya portfóliójára.
: Kerék Fanni
: Kerék Fanni
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
Hatékony belső marketing eszközök - A Budapest Bank Zrt. gyakorlatának bemutatása
: Lovas Kitti
: Lovas Kitti
A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése
: Vida Rebeka
: Vida Rebeka
Az Agrár-Vállalkozási Hitelgarancia Alapítvány portfóliókezesség termékének kiterjesztése állami viszontgarancia használatával
: Papp Krisztina Anita
: Papp Krisztina Anita
Betéti- és hitelkártyák közti különbség, különös tekintettel a Raiffeisen Bank hitelkártya termékportfóliójának alakulására az elmúlt évtizedben
: Mészáros Andrea
: Mészáros Andrea
Magyarország fővárosa, Budapest, külföldi és magyar szemmel
: Horváth Bánk István
Megjelent: (2014)
: Horváth Bánk István
Megjelent: (2014)
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel
: Géczi László
: Géczi László
Készpénzmentes társadalom elérése Magyarországon - Hitelkártya, avagy személyi kölcsön igénylése a fogyasztók körében
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.
: Csordás Noémi
: Csordás Noémi
A videojátékok gazdasági szemmel
: Krankovics Gábor
: Krankovics Gábor
A beszerzés gazdálkodói szemmel
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Az ingatlanpiac pénzügyi szemmel
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
SAP bevezetés fejlesztői szemmel
: Gerstmár Bence
: Gerstmár Bence
Filmes termékmegjelenítés fogyasztói szemmel
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
: Kalapos Diána
Megjelent: (2014)
Pizzériák kommunikációja marketinges szemmel
: Gyulai Zoltán
: Gyulai Zoltán
Budapest Bank Zrt. vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Kiss Gergő
: Kiss Gergő
Attitűdváltozás a nevelésben közgazdász szemmel
: Hajduczky Júlia Anita
: Hajduczky Júlia Anita
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Egészségbiztosítási termékfejlesztés vállalati pénzügyes szemmel
: Beviz Andrea
: Beviz Andrea
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Burger King marketingje belső szemmel
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Dolgozói elégedettség jelentősége vezetői szemmel
: Vajdahunyadi Noémi
: Vajdahunyadi Noémi
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Z-generáció a munkaerőpiacon vezetői szemmel
: Horváth Miklós Marcell
: Horváth Miklós Marcell
Könyvelőprogramok és a digitalizáció könyvelői szemmel
: Fazekas-Kovács Vanessza
: Fazekas-Kovács Vanessza
A fenntartható fejlődés mérése statisztikusi szemmel
: Sándorné Kriszt Éva
Megjelent: (2023)
: Sándorné Kriszt Éva
Megjelent: (2023)
Nyugdíjcélú megtakarítások lakossági és szakmai szemmel
: Repovszki Gergő
: Repovszki Gergő
Nemzetközi gasztrotrendek (2023-2024) táplálkozási szemmel
: Csábi Nóra Anikó
: Csábi Nóra Anikó
Hasonló tételek
-
Hitelkártya
: Verebes Erika -
Új lakossági hitelkártya-konstrukció marketingstratégiájának bemutatása
: Turnai Dániel -
Az Erste Bank hitelkártya portfóliójának vizsgálata és marketingtevékenységének elemzése
: Tóth Kitti -
Ellátási rendszer vizsgálata a MVM Paksi Atomerőmű Zrt. egy stratégiai termékének vonatkozásában
: Sárközi Petra
Megjelent: (2014) -
Hitelkártya kultúra - fókuszban a nyugat-dunántúli régió
: Kránicz Orsolya