Adattárházak gyakorlati alkalmazása - Integrált Customer Experience Management rendszer egy nemzetközi távközlési szolgáltatónál
Saved in:
Main Author: | Csaba Tamás |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adattárház üzleti intelligencia telekommunikáció customer experience riporting információs rendszer SAP |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50269 |
Similar Items
Adattárházak
: Meszlényi Ádám
: Meszlényi Ádám
Adattárházak modellezése és fejlesztése
: Purczeld Gergely
: Purczeld Gergely
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya
: Mozsár Orsolya
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola
: Hepke Viola
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
Compliance tevékenység egy könyvelési szolgáltatónál
: Szabó László
: Szabó László
Folyamatoptimalizáció egy modern logisztikai szolgáltatónál
: Kakas Norbert
: Kakas Norbert
Időtényező szerepe logisztikai szolgáltatónál
: Bernáth Gyula Bence
: Bernáth Gyula Bence
Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media
: Gur Réka
: Gur Réka
Belső ügyfélkoncepció vizsgálata egy közüzemi szolgáltatónál
: Magyar Henriett
: Magyar Henriett
Küldemények késésének okai egy logisztikai szolgáltatónál
: Szalai Sándor
: Szalai Sándor
The impact of COVID-19 on digital customer experience in fashion and apparel industries
: Temir Balzhan
: Temir Balzhan
ERP rendszer kiépítése egy távközlési vállalkozásnál
: Mira Brigitta
: Mira Brigitta
A management reporting jelentősége és gyakorlati alkalmazása
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry ‘Case of Essaouira & Marrakech’
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
A versenyképesség megőrzésének eszközei és lehetőségei egy magyar logisztikai szolgáltatónál
: Fábián Tamás
: Fábián Tamás
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry - Casa of Marrakech and Essaouira
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy nemzetközi költöztető vállalatnál
: Berta Aliz Anna
: Berta Aliz Anna
Customer Relationship Management integrációja vállalatirányítási rendszerekbe
: Ihász Attila
: Ihász Attila
Integrált vállalatirányítási rendszer alkalmazása a Bayer Crop Science üzletágában
: Katona Edvárd
: Katona Edvárd
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Sári Tamás
: Sári Tamás
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy gazdálkodó vállalkozásnál
: Kató Csaba
: Kató Csaba
Excel programozás és annak gyakorlati alkalmazása egy nemzetközi nagyvállalatnál
: Varga Orhidea Virág
: Varga Orhidea Virág
Project Management in a Customer success-driven industry
: Torzsa Flóra
: Torzsa Flóra
The Making of a Country – The Taiwanese experience
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
Az adatok értéke és az adattárházak szerepe az üzleti szektorban
: Eördögh Lili
: Eördögh Lili
Az outsourcing bemutatása egy vezető számviteli szolgáltatón keresztül, működése a gyakorlatban
: Vaskuti Lőrinc
: Vaskuti Lőrinc
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Kőmíves Beáta
: Kőmíves Beáta
Az Account Manager – Egy integrált számviteli információs rendszer felülvizsgálata és korszerűsítése számítógépes támogatással
: Szeleczki Ádám
: Szeleczki Ádám
Az integrált irányítási rendszer gyakorlati megvalósulásának bemutatása a TVK Nyrt. példáján keresztül
: Kósa Zsófia
Published: (2007)
: Kósa Zsófia
Published: (2007)
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése egy gazdálkodó vállalkozásnál
: Mészáros László Tamás
: Mészáros László Tamás
Customer Relationship Management (CRM) system for Non-governmental Organizations in Georgia
: Ezugbaia Dea
: Ezugbaia Dea
Integrált CRM rendszer egy biztosító társaságnál
: Kovács László György
: Kovács László György
Integrált vállalatirányítási rendszer egy acélkereskedelmi vállalatnál
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Experience Creation Greater Information and Communication Technologies involvement in Event Management to meet the new consumer expectations
: László Antónia
: László Antónia
Belső képzési rendszer vagy tudásmenedzsment? - Az Invitel Távközlési Zrt. fokozatos átalakulása
: Sárkány Alexandra
: Sárkány Alexandra
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetése, alkalmazása adott gazdasági egységben
: Hargitai Gábor
: Hargitai Gábor
Integrált vállalatirányítási rendszerek bevezetése, alkalmazása adott gazdasági egységben
: Pirzsók Dániel
: Pirzsók Dániel
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei humán erőforrási szolgáltatón belül
: Bödő Kinga Viktória
: Bödő Kinga Viktória
Similar Items
-
Adattárházak
: Meszlényi Ádám -
Adattárházak modellezése és fejlesztése
: Purczeld Gergely -
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya -
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola -
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin