Férfi(as)-e a jó női vezető? – a munkaerő-piaci szegregáció, a bérkülönbségek, és a korlátozott előmeneteli lehetőségek az identitás gazdaságtan tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Sebestyén Gabriella |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | identitás gazdaságtan társadalmi nemek női vezetés kognitív disszonancia vertikális szegregáció HR szervezeti felépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50454 |
Hasonló tételek
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Férfi női foglalkoztatásbeli különbségek A nemek aránya és a teljesítmény közötti összefüggés /
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
A nemzetközi bérkülönbségek kialakulásának okai és a magyar munkaerő-áramlásra mért hatásai
: Hajdu Tamás Pál
: Hajdu Tamás Pál
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Az iskolai szegregáció szerepe a hátrányos helyzet kialakulásában
: Beniczky Edina
: Beniczky Edina
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
Egészségügyi gazdaságtan, különös tekintettel a kórházgazdálkodásra
: Burai Anita Anikó
: Burai Anita Anikó
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Női szerepvállalás a munkaerőpiacon – A Magyar Turizmus Zrt. példáján keresztül
: Rozmán Julianna
: Rozmán Julianna
Színház a függöny mögött - Budapesti színházi gazdaságtan, PR és marketing
: Kiss Petra Lilla
: Kiss Petra Lilla
A területi tőke identitás faktorának erősítése a sportolói identitás által
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
: Faragó Beatrix, et al.
Megjelent: (2020)
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Médiaüzenetek képi és szociolingvisztikai elemzése. A nők kommunikációs képe a mai magyar női és férfi újságokban
: Klaáb Adrienn
: Klaáb Adrienn
Fesztiválmarketing és fesztivál-gazdaságtan bemutatása a Balaton partján rendezendő fesztiválok példáján keresztül
: Vajda Emese
: Vajda Emese
A viselkedés gazdaságtan és a Gazdasági Versenyhivatal szerepe a fogyasztói tudatosság kialakításában
: Wéber Luca Szandra
: Wéber Luca Szandra
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Nemzeti identitás a föderalista Belgiumban
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
: Budai Dávid
Megjelent: (2014)
Celebrity endorsement - hírességek szerepe a férfi szépségápolásban
: Albert Szilvia
: Albert Szilvia
A bankkártya térhódítása – kialakulás, gyakorlat, veszélyek – a bevezetéstől napjainkig
: Kondás Katalin
: Kondás Katalin
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Megjelent: (2024)
: Kosztolányi József
Megjelent: (2024)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
A Magyar identitás megtartása az Egyesült Államokban
: Szalóczy Ádám
: Szalóczy Ádám
Magyarországi muszlimok - iszlám identitás hazánk nyugatias világában
: Merczel Rita Diána
: Merczel Rita Diána
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
Női egyenjogúság a XXI. század eleji európai munkaerő-piacon
: Müller Zita
: Müller Zita
A magyar gazdaság átalakulásának folyamata a munkaerő piaci változások tükrében – fókuszban a felsőoktatási expanzió
: Kristó Róbert
: Kristó Róbert
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
A rugalmas ösztönzési rendszer – cafeteria – és alkalmazásának bemutatása egy kereskedelmi vállalkozás példáján
: Lázár Roland
: Lázár Roland
Hasonló tételek
-
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi -
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter -
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina -
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara -
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő