CSR tevékenységek az alkoholiparban, felelősségteljes alkoholfogyasztás népszerűsége
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Vivien |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | feleősségvállalás alkoholipar Corporate Social Responsibility jogszabályi környezet társadalmi részvétel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50757 |
Hasonló tételek
Az alkoholiparban tevékenykedő vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Bartha Gréta
: Bartha Gréta
A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja
: Volter Rita
: Volter Rita
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória
: Dala Viktória
Alkoholfogyasztás a társasági összejöveteleken
: Bagoly Melinda
: Bagoly Melinda
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Társadalmi felelősségvállalás az alkoholiparban a Diageo vállalat példáján keresztül bemutatva
: Sztranyán Katalin
: Sztranyán Katalin
A felelős alkoholfogyasztás vizsgálata az egyetemi hallgatók körében Magyarországon
: Kiss Viktor Soma
: Kiss Viktor Soma
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban
: Zsemlye Ildikó
: Zsemlye Ildikó
Az alkoholfogyasztás alakulása az adómértékek változásainak tükrében Magyarországon az ezredfordulót követően
: Rozmán Gabriella
: Rozmán Gabriella
A vállalaton belüli CSR tevékenységek értékelése – két vállalat példáján keresztül
: Csiszár Emese
: Csiszár Emese
Az edukatív alkoholmarketing eszközei, avagy a tudatos alkoholfogyasztás hirdetésének új dimenziói
: Kubinyi Dóra
: Kubinyi Dóra
Gazdátlan állatok megjelenése a magyar közösségi médiában a CSR tevékenységek tükrében
: Kovács Dóra Réka
: Kovács Dóra Réka
Szállodai metakeresők népszerűsége Magyarországon
: Havacs Péter
: Havacs Péter
Vietnam tengerparti turizmusának népszerűsége
: Chu Hoang Mai
: Chu Hoang Mai
A múzeumandragógia népszerűsége Magyarországon
: Czigler Nóra
: Czigler Nóra
Vidéki online ételrendelés népszerűsége
: Gesztesi Barnabás
: Gesztesi Barnabás
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
A lakossági állampapírok népszerűsége Magyarországon
: Kónya Dóra
: Kónya Dóra
A Coca-Cola népszerűsége a vendéglátásban
: Horváth Petra
: Horváth Petra
Észak-Amerikai Konyha és Népszerűsége Magyarországon
: Dávid Trisztán Tibor
: Dávid Trisztán Tibor
Készpénz nélküli fizetési módok népszerűsége napjainkban
: Markó-Markech Bernadett
: Markó-Markech Bernadett
A tematikus parkok népszerűsége az Amerikai Egyesült Államokban
: Csekő Panna
: Csekő Panna
Indiai konyhaművészet elemző bemutatása és népszerűsége Magyarországon
: Papp Sára
: Papp Sára
A tengeri hajóutak népszerűsége a magyarok körében
: Kispéter Dorina
: Kispéter Dorina
Szálláskereső weboldalak népszerűsége a magyar fiatalok körében
: Tyukos Bianka
: Tyukos Bianka
A Hungaroring népszerűsége a belföldi turisták körében
: Bőti Dalma
: Bőti Dalma
Tevékenységek összehasonlító elemzése több szállodánál
: Szabó Péter
: Szabó Péter
Sörturizmus, avagy a kézműves sörök népszerűsége és térhódítása
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
A McDonald's piaci részesedése és népszerűsége Magyarországon
: Szalai Ádám
: Szalai Ádám
A sötét turizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczky Anna
: Poszlóczky Anna
Gasztronómiai fesztiválok népszerűsége Magyarországon, a Budavári Borfesztivál példáján bemutatva
: Uhlár Anita
: Uhlár Anita
A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége
: Wellmann Borbála
: Wellmann Borbála
A japán zöld tea és növekvő népszerűsége a gasztronómiában
: Csernyus Anna
: Csernyus Anna
A Feng Shui lényege és népszerűsége a nyugati világban
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
Belső CSR a közszférában
: Szabó Noémi Júlia
: Szabó Noémi Júlia
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Belső CSR lehetőségek, munkavállalói vélemények és ezek összefüggése a vállalatok specifikációival
: Kun-Szabó Anna
: Kun-Szabó Anna
Hajós körutazások népszerűsége, avagy van-e elég érdeklődő a piacon?
: Dátán Bernadett
: Dátán Bernadett
A sötét- és a katasztrófaturizmus népszerűsége a magyar utazók körében
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Hasonló tételek
-
Az alkoholiparban tevékenykedő vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Bartha Gréta -
A felelős alkoholfogyasztás marketingkommunikációja
: Volter Rita -
A felelős alkoholfogyasztás marketingje
: Dala Viktória -
Alkoholfogyasztás a társasági összejöveteleken
: Bagoly Melinda -
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina