Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Liki Norbert József |
|---|---|
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | hálózatmodernizáció okostelefon mobilinternet projekt értékelés regionális elemzés beruházás elemzés jövedelmezőség kistérség komplex elemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50815 |
Hasonló tételek
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
Nemzetközi szállodavállalatok stratégiáinak összehasonlító elemzése
: Cseh Eszter
: Cseh Eszter
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Piacvezető telekommunikációs vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak összehasonlító elemzése
: Csekei Boglárka
: Csekei Boglárka
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A társadalmi felelősségvállalás vizsgálata a magyarországi telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
A kormány kis- és középvállalkozások fejlesztési stratégiáinak összehasonlítása
: Szulics Petra
: Szulics Petra
A magyarországi CSR gyakorlata a hazai telekommunikációs vállalatok és áruházláncok tükrében
: Torma Orsolya
: Torma Orsolya
Az Európai Unió és a NATO kibervédelmi stratégiáinak összehasonlítása.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
A COVID-19 válságkezelési stratégiáinak eredményessége Magyarországon a lakosság körében
: Buzási-Ország Anna
: Buzási-Ország Anna
Donald Trump elnökválasztási stratégiáinak változása a 21. század modern választási rendszerében
: Nagy Alexandra Natasa
: Nagy Alexandra Natasa
A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
Orgoványi Andrea szakdolgozata-Fogyasztási szokás vizsgálata a telekommunikáció terelütén avagy az internet és (mobil) telefon penetrációja a statisztika tükrében
: Orgoványi Andrea
: Orgoványi Andrea
MobilKincstár
: Miloszrdni Nikolett
: Miloszrdni Nikolett
The mobile tourism
: Attaya Blibech Mariem
: Attaya Blibech Mariem
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A Nanushka márka digitális kommunikációs stratégiáinak tartalomelemző vizsgálata a márkaidentitás, a fenntarthatóság és az influenszermarketing megjelenése az Instagramon
: Vicsay Gréta
: Vicsay Gréta
Vállalatok fúziója ExxonMobil
: Fodor István
: Fodor István
A hazai szálláshelyek válságkezelési stratégiáinak változása a 2009-es gazdasági világválságtól napjainkig
: Juhász Panna
: Juhász Panna
A zöld iroda koncepció, mint a CSR egyik lehetséges eszközének vizsgálata a telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Rendeléskezelés telekommunikációs területen felhőalapú rendszerekkel
: Balázs Krisztián
: Balázs Krisztián
Mobil alkalmazások szerepe
: Laczkó Ervin
: Laczkó Ervin
Mobil Alkalmazás Fejlesztése
: Ferenczi Zsolt
: Ferenczi Zsolt
Mobil alkalmazások fejlesztése
: Szabó Bernát
: Szabó Bernát
BBS Students' Mobility
: Molnár Krisztina Kata
: Molnár Krisztina Kata
Az Európai Unió romaintegrációs stratégiáinak kommunikációja és a magyarországi roma társadalomra gyakorolt hatása
: Horvát Lilla
: Horvát Lilla
A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
: Kajári-Ács Tímea Claudia
: Kajári-Ács Tímea Claudia
Mobile Banking The Case Study of M-PESA in Kenya
: Bundi Nyaruai Joy
: Bundi Nyaruai Joy
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
Life enrichment through mobility — Investigating the impacts of student mobility programs on competences and skills
: Pulay Blanka
: Pulay Blanka
Hasonló tételek
-
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013) -
Nemzetközi szállodavállalatok stratégiáinak összehasonlító elemzése
: Cseh Eszter -
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta -
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik -
Piacvezető telekommunikációs vállalatok jövedelmezőségi és hatékonysági mutatóinak összehasonlító elemzése
: Csekei Boglárka