Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
Saved in:
Main Author: | Fodor János Márk |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | informatika terméktámogatás szupport management szoftverfejlesztés információs rendszer SAP |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50977 |
Similar Items
Marketing with or without celebrity
: Székelyhidi Zsanett
: Székelyhidi Zsanett
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória
: Tóth Anna Viktória
Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
: Boldog Nóra Edina
: Boldog Nóra Edina
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Egy újabb technológiai lufi küszöbén a startupok világában
: Keszeg Dávid
: Keszeg Dávid
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
Az SAP Product Support üzenetfeldolgozási folyamatainak kihívásai és azok kezelése az SAPMMC rendszer használatával
: Pregitzer Viktor
: Pregitzer Viktor
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra
: Lomen Dóra
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
The secret of building a successful personal brand in the social media without advertisement
: Soós Evelin
: Soós Evelin
Vevők, kiszolgálás, bevételezés és kiadás rendszerezése informatikai rendszerek támogatásával
: Pintér Bálint
: Pintér Bálint
Az ügyfél helye a rendezvényszervezésben, avagy az ügyfél-rendezvényügynökség kapcsolat
: Végh Tamás
: Végh Tamás
A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval
: Szommer Gábor
: Szommer Gábor
Pénzügyi innovációk válságon túl, avagy fejlődés vagy újabb válság
: Holp Gábor Dávid
: Holp Gábor Dávid
Innovation Policies Supporting SMEs in China
: Zheng Yiyi
: Zheng Yiyi
A vezetői számvitel újabb kihívásai a költség- és teljesítményszámítás területén
: Suszter Judit
: Suszter Judit
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs
: Mogyorósi Balázs
IT Data Support feladatok jelentősége nagyvállalati környezetben
: Tóth András
: Tóth András
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
Az ügyfél számára optimális portfólió kiválasztása
: Rudolf Tamás
: Rudolf Tamás
Ügyfél elégedettség a banki szektorban
: Halász Máté
: Halász Máté
IT Site Support működése és folyamatai az EATON szolgáltatóközpontjában
: Endrész Dávid
: Endrész Dávid
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata, az online foglalások népszerűsége és a személyes kiszolgálás háttérbe szorulásának vizsgálata
: Balogh Krisztina
: Balogh Krisztina
A Nyugat-Balkán országai az Európai Unió kapujában. "Bővítési fáradtság" vagy újabb csatlakozási hullám?
: Huszti Virág
: Huszti Virág
A sharing economy vállalkozói szemszögből A megosztáson alapuló gazdaság csak egy újabb trend, vagy a jövő?
: Menich Levente
: Menich Levente
Az ügyfélélmény a Telekom és az ügyfél oldaláról
: Andrejszki Alex Levente
: Andrejszki Alex Levente
Kis- és középvállalkozások fejlesztésének lehetőségei, a hazai kkv-k külpiacra lépése, export teljesítményének növelése
: Rigó Fanni Mária
: Rigó Fanni Mária
A fenntartható fogyasztás lehetőségei, illetve a mögötte lévő okok, motivációk - Avagy a fenntarthatóság csak egy újabb divatjelenség?
: Pleszkáts Annamária
: Pleszkáts Annamária
Ügyfél-elégedettség szerepe a Budapest Bank fiókhálózatában
: Jakab Zsolt
: Jakab Zsolt
A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából
: Briski Brigitta
: Briski Brigitta
A Carant Antenna Kft. ügyfél-elégedettség vizsgálata
: Kovács Angéla
: Kovács Angéla
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
Ügyfélkapcsolatok kezelése és belső ügyfél menedzsment egy lakásfejlesztő cég szemszögéből
: Kokány Vivien Gréta
: Kokány Vivien Gréta
Az ügyfél elégedettség mérésének jelentősége az Invia.hu utazásközvetítőnél
: Csipán Vivien
: Csipán Vivien
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Ügyfél elégedettséget növelő lehetőségek FCL szállítmányok kezelése során
: Bánhalmi Csaba
: Bánhalmi Csaba
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Similar Items
-
Marketing with or without celebrity
: Székelyhidi Zsanett -
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor -
A Disney+ piacra lépése
: Tóth Anna Viktória -
Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
: Boldog Nóra Edina -
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola