Relax Drink magyarországi bevezetése
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Egy új termék bevezetése. Marketingstratégia beruházás projektfinanszírozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50982 |
Hasonló tételek
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett
: Romos Henriett
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan
: Mérges Áron Morgan
Market analysis and customer research on alcoholic drinks for BREBIS Hungary Ltd.
: Sileo Szeréna
: Sileo Szeréna
Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
: Kómár Kornélia
: Kómár Kornélia
Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market
: Tökölyi Anna
: Tökölyi Anna
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
A Persil Duo-Caps magyarországi bevezetése.
: Hajtman Zita
: Hajtman Zita
A Lean menedzsment bevezetése egy magyarországi kisvállalatnál
: Kerekes Dániel
: Kerekes Dániel
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
A Silan Soft & Oils öblítő magyarországi bevezetése
: Rajcsits Patrik
: Rajcsits Patrik
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
Azonnali fizetési rendszer bevezetése egy magyarországi bankban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
A Ford Mustang Mach-E magyarországi bevezetése
: Varga László
: Varga László
AFR 2.0 bevezetése egy magyarországi nagybanknál
: Török Balázs
: Török Balázs
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése egy magyarországi vállalat esetében
: Zemankó Dominic
: Zemankó Dominic
Innovatív elektrofiziológiai térképezőrendszer magyarországi bevezetése és üzleti modellje
: Fodor Bálint Dániel
: Fodor Bálint Dániel
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
BRT EverGreen abszorbens magyarországi piaci potenciálja és bevezetése
: Süveges Gábor
: Süveges Gábor
Teljesítménymutatók bevezetése és elemzése egy magyarországi gyógyszergyár csomagolóanyag-vizsgáló csoportjában
: Botos Szilvia
: Botos Szilvia
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
5G globális társadalmi és gazdasági hatásai. 5G magyarországi bevezetése.
: Szolnoki Kristóf
: Szolnoki Kristóf
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Egy banki rendszer bevezetése
: Nádas Tamás
: Nádas Tamás
Logisztikai informatikai rendszer bevezetése
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
Integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése
: Sári Tamás
: Sári Tamás
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
Egy vállalatirányítási rendszer bevezetése multinacionális környezetben
: Horváth Lídia
: Horváth Lídia
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Pénzügyi tervezőrendszer bevezetése a VSSB-nél
: Schletter Tamás
: Schletter Tamás
Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
A magyar kis- és középvállalkozások nemzetköziesítése, a spanyol kamaráknál működő PIPE program magyarországi bevezetése
: Bolbás Gyöngyi
Megjelent: (2008)
: Bolbás Gyöngyi
Megjelent: (2008)
Hasonló tételek
-
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely -
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron -
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett -
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata -
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan