Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
Elmentve itt :
Szerző: | Majnár József |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketingstratégia élelmiszeripar fogyasztói magatartás piackutatás marketingkutatás mezőgazdaság mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51131 |
Hasonló tételek
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám
: Faller Martin Ádám
Egészséges élelmiszereket forgalmazó mikrovállalkozások versenyképességi aspektusainak elemzése
: Fodor Tamás Csaba
: Fodor Tamás Csaba
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina
: Horváth Valentina
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Egy induló esküvőszervező és dekoráció készítő vállalkozás marketing stratégiája
: Imszticzei Szilvia
: Imszticzei Szilvia
Marketingstratégia kidolgozása az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára
: Szépvölgyi Arnold
: Szépvölgyi Arnold
Marketingstratégia koncepció kialakítása egy vállalkozás számára, kiemelt tekintettel a gyakorlati sajátosságokra
: Lenovics Evelin
: Lenovics Evelin
Kötelező jelentés készítő rendszer bevezetése a Porsche Bankban
: Fekete Vivien
: Fekete Vivien
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
: Bíró Patrik
: Bíró Patrik
Egy mikrovállalkozás marketingstratégiája - Extra-Audit Kft.
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Mikrovállalkozás elektronikus kereskedelmi lehetőségei
: Darvas Gábor
: Darvas Gábor
Kereskedelmi mikrovállalkozás finanszírozása partnerkapcsolatai tükrében
: Mosonyi Réka
: Mosonyi Réka
Az adatvizualizáció és Dashboard-készítő eszközök szerepe az üzleti intelligenciában
: Hargitai Dávid
: Hargitai Dávid
A támogatás értékteremtő hatása egy mikrovállalkozás példáján keresztül
: Antos Katalin
: Antos Katalin
Egy hazai mikrovállalkozás helyzete a szolgáltatás szektorban (fuvarozás)
: Csiklya Réka
: Csiklya Réka
Egy online mikrovállalkozás informatikai támogatottságának felmérése, folyamatainak optimalizálása
: Sipos Cintia Rita
: Sipos Cintia Rita
Növekedés a válság idején - egy mikrovállalkozás pénzügyi terve
: Halász Sarolta
: Halász Sarolta
Made in Hungary - egy magyar divatcég marketingstratégia tervezete
: Kászonyi Dorka
: Kászonyi Dorka
Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára.
: Szurmay Máté
: Szurmay Máté
Egy vendéglátóiparban működő, magyar mikrovállalkozás üzleti forgalmának bővülése a Facebook-hirdetések által
: Schwarcz Ádám
: Schwarcz Ádám
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Kisvállalkozások az Európai Unióban, egy konkrét mikrovállalkozás tevékenysége Magyarországon
: Maros Noémi
: Maros Noémi
Egy speciális élelmiszereket gyártó és forgalmazó vállalkozás értékesítési lehetőségeinek és határainak bemutatása / A Tóth-Rabóczki Kft. /
: Rohácsi-Viczai Anett
: Rohácsi-Viczai Anett
A B2B értékesítés sikertényezői - AI alapú árajánlat-készítő rendszer bevezetése egy kereskedelmi vállalatnál
: Tóth Róbert Ferenc
: Tóth Róbert Ferenc
Online értékesítés szerepe a hazai piacokon, fogyasztói szokásokra gyakorolt hatások élelmiszereket értékesítő vállalkozások esetén
: Spanics Máté Zsolt
: Spanics Máté Zsolt
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Egy magyarországi mikrovállalkozás lehetséges motivációs eszközének vizsgálata, egy multinacionális cég rendszere alapján
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Kis- és középvállalkozások bemutatása fogyasztói igényfelmérés alapján a Fazekas Irodabútor Készítő Kft. példáján keresztül
: Fazekas Zsuzsanna
: Fazekas Zsuzsanna
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Egy mikrovállalkozás komplex pénzügyi tervezése, profilváltással történő bevételszerző képességének visszaszerzése céljából
: Vető Zsolt
: Vető Zsolt
Családi vállalkozások generációváltásához kapcsolódó kihívásainak elemzése, kiemelt figyelemmel egy mikrovállalkozás esetében
: Sevcsuk Loretta Karina
: Sevcsuk Loretta Karina
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Egy mikrovállalkozás, kisvállalkozás indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata
: Ivanics Mihály
: Ivanics Mihály
Egy speciális szolgáltatáshoz kapcsolódó marketingstratégia elemző bemutatása a Magyar Telekom-nál
: Kaczor Henrietta
: Kaczor Henrietta
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Hasonló tételek
-
Generációváltás egy magyar kereskedelmi mikrovállalkozás életében
: Faller Martin Ádám -
Egészséges élelmiszereket forgalmazó mikrovállalkozások versenyképességi aspektusainak elemzése
: Fodor Tamás Csaba -
Mikrovállalkozás kapacitásbővítése
: Horváth Valentina -
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien -
Egy induló esküvőszervező és dekoráció készítő vállalkozás marketing stratégiája
: Imszticzei Szilvia