Döntés előkészítő tanulmány dísznövény kereskedelmi egység létesítésére
Elmentve itt :
Szerző: | Kocsis Barnabás |
---|---|
További közreműködők: | Katz György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | üzleti terv stratégia döntés kereskedelem dísznövény |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5116 |
Hasonló tételek
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
Pénzáram elemzésen alapuló döntés előkészítő eljárások vizsgálata a magyar olajvállalat gyakorlatában
: Pogácsás György
: Pogácsás György
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei az ÉSZAKERDŐ Zrt. döntés előkészítő tevékenysége során
: Pásztor Anna
: Pásztor Anna
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei a RusContact Kft. döntés előkészítő és elemzési tevékenysége során
: Juhász Viktor
: Juhász Viktor
Gazdasági kalkulációk hasznosítási lehetőségei egy távközlési szolgáltató vállalat döntés előkészítő és ellenőrzési tevékenysége során, kiemelt tekintettel termékek (szolgáltatások) – illetve te
: Tóth József
: Tóth József
Megvalósíthatósági tanulmány Vendéglő és bár Balatonfüreden
: Gazda Boglárka
: Gazda Boglárka
A magyar családi vállalkozások és a dísznövény-iparág piaci és logisztikai elemzése
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
Turisztikai vállalkozások stratégiai döntéseit előkészítő pénzügyi számítások
: Györgypál Anikó
: Györgypál Anikó
Chunky Chain megvalósíthatósági tanulmány
: Garajszki Gabriella
: Garajszki Gabriella
TGI Fridays megvalósíthatósági tanulmány
: Hegedüs Máté
: Hegedüs Máté
Megvalósíthatósági tanulmány a kiterjesztett garanciáról
: Nemes Dániel
: Nemes Dániel
Tanulmány a Hilton Budapest rendezvényszervezéséről
: Farkas Klaudia
: Farkas Klaudia
E-kereskedelmi egység létrehozásának stratégiai kérdései.
: Hervert Dániel
: Hervert Dániel
Toborzástól a döntés folyamatáig
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
A hazai dísznövény kereskedelem növekedési és fejlődési kihívásai a covid-19 vírus helyzet előtti és alatti időszakban
: Molnár Bence
: Molnár Bence
A gyártási és azt előkészítő folyamatok vizsgálata egy magyarországi termelő vállalatnál
: Eőry Dávid
: Eőry Dávid
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita
: Illés Anita
Kereskedelmi egység létesítése, működtetése, bővítése és annak problémái
: Nyékiné Tóth Judit
: Nyékiné Tóth Judit
Tanulmány a közösségi médiában rejlő marketing-potenciál alakulásáról
: Hermann Dávid
: Hermann Dávid
Kiberbiztonsági rendszer felépítése, bemutatása egy kereskedelmi egység működésének tükrében
: Bulejka Márk Zoltán
: Bulejka Márk Zoltán
A Ship To Line koncepció megvalósíthatóságának előkészítő elemzése a Robert Bosch Elektronika Kft. esetén
: Lőrincz Péter
: Lőrincz Péter
Regionális különbségek Spanyolországban Európai Uniós kontextusban - összehasonlító tanulmány Magyarországgal
: Balogh Nóra
: Balogh Nóra
A Kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése nevű új tantárgyon belül Az elektronikus kiskereskedelmi egység létrehozása tananyag kidolgozása
: Lipák Mária
: Lipák Mária
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
KOCKÁZATKEZELÉS JELENTŐSÉGE PIACBŐVÍTÉS ESETÉN – ÚJ KERESKEDELMI EGYSÉG NYITÁSA KAPCSÁN – EGY KERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSNÁL
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
„Közszolgálatban" a PR. Tanulmány a berlini köztisztasági vállalat arculatépítő kampányáról
: Uhri László
: Uhri László
A Paleo Muesli 2 Go kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése
: Pölhőssy Norbert
: Pölhőssy Norbert
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a terrarisztika világában
: Budácsik Dorottya
: Budácsik Dorottya
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Az egységes világpénz létrehozása
: Hrabovszki András
: Hrabovszki András
Az egységes világpénz létrehozása
: Hrabovszki András
: Hrabovszki András
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
A közösségi média befolyásoló ereje az étteremválasztási döntés meghozatalában
: Paulus Adrienn
: Paulus Adrienn
Keresztértékesítés hatása a vásárlói döntés során egy töltőállomáson keresztül
: Gaál Virág Fanni
: Gaál Virág Fanni
Üzleti terv és megvalósíthatósági tanulmány készítése egy nemesbüki családi szálláshely szolgáltató egységről
: Vasas Anita
: Vasas Anita
Ébresszük fel a Sor villát! Megvalósíthatósági tanulmány a Leányfalui villa szállodai beruházásáról.
: Iszlai Ágnes
: Iszlai Ágnes
EGY VENDÉGLÁTÓIPARI EGYSÉG GAZDASÁGI MŰKÖDÉSE
: Bergmann Ernő
: Bergmann Ernő
Egy mozgó vendéglátó egység marketingstratégiája
: Nagy Őszike Csenge
: Nagy Őszike Csenge
Hasonló tételek
-
Előkészítő tanulmány egy újonnan piacra lépő vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell -
Pénzáram elemzésen alapuló döntés előkészítő eljárások vizsgálata a magyar olajvállalat gyakorlatában
: Pogácsás György -
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei az ÉSZAKERDŐ Zrt. döntés előkészítő tevékenysége során
: Pásztor Anna -
A gazdasági kalkuláció hasznosítási lehetőségei a RusContact Kft. döntés előkészítő és elemzési tevékenysége során
: Juhász Viktor -
Gazdasági kalkulációk hasznosítási lehetőségei egy távközlési szolgáltató vállalat döntés előkészítő és ellenőrzési tevékenysége során, kiemelt tekintettel termékek (szolgáltatások) – illetve te
: Tóth József