Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
Elmentve itt :
Szerző: | Máté Eszter Alexandra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | család apaszerep nemi szerep nemi norma nemi sztereotipia elemzés hatékonyság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51205 |
Hasonló tételek
Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
: Halász Tamás János
: Halász Tamás János
Kommunikációs különbségek férfiak és nők között
: Hargitai Dominika Nikolett
: Hargitai Dominika Nikolett
Nők és férfiak közötti esélyegyenlőség a munkaerőpiacon
: Szekeres Anna
: Szekeres Anna
Nők a férfiak világában, avagy a nők vezetővé válásának nehézségei
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Kommunikációs különbségek az üzleti életben férfiak és nők esetében
: Jusztin Roland
: Jusztin Roland
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Nők és férfiak esélyegyenlősége a munkaerőpiacon az Európai Unióban és Magyarországon
: Török Adrienn
: Török Adrienn
Csalás és korrupció megítélése a magyarországi fiatal felnőtt vállalkozók és alkalmazottak körében
: Fábián Bence
: Fábián Bence
A fogyasztói társadalom ünnepeinek vizsgálata a nők és a férfiak nézőpontjából
: Medve Ildikó
: Medve Ildikó
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
A munkaképes korú férfiak és nők közti fizetésbeli különbségek és hatásuk hazánkban
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A nők helyzete a munkaerőpiacon A férfiak és nők közötti karrierlehetőségek vizsgálata az IT Services Hungary Kft.-nél.
: Kakuk Orsolya
: Kakuk Orsolya
Nők a „férfias”, férfiak a „nőies” szakmákban Tanítók és polgármesterek szakmai pályafutásának összehasonlítása
: Oros Nikoletta
: Oros Nikoletta
Értékvizsgálatok fiatal hallgatók körében
: Kovácsné Salacz Erzsébet
: Kovácsné Salacz Erzsébet
Fiatal felnőtt nők vállalkozási hajlandóságának okai
: Tömösközy Kíra Paulina
: Tömösközy Kíra Paulina
Nők és férfiak társadalmi és munkaerő-piaci esélyegyenlőségének elemzése a Norvég Királyság példáján keresztül
: Pócs Mariann
: Pócs Mariann
Mivé váltatok nők? Hova lettetek férfiak? Akkor most ki is hordja a nadrágot? Nemi diszkrimináció, betiltott és szexista reklámok
: Szilágyi Annamária
: Szilágyi Annamária
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
A nők munkaerő-piaci helyzete és általános megítélése
: Tóbiás Réka
: Tóbiás Réka
A vizuális közösségi média hatása a fiatal nők testképére
: Józsa Flóra
: Józsa Flóra
Fesztiválozási szokások, attitűdök a fiatal korosztályok körében
: Juhász Emese
: Juhász Emese
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Pénzügyi műveltség a magyarországi fiatal felnőttek körében
: Mátravölgyi Bátor
: Mátravölgyi Bátor
A közösségi média hatása az önértékelésre és a mentális egészségre a nők és férfiak körében (avagy hogyan befolyásolja az Instagram és a TikTok használata a két nemet.)
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
A nők és férfiak közötti bérrés strukturális- és diszkriminatív okainak feltárása, különös tekintettel az egészségügyi ellátórendszer emberi erőforrás aspektusaira
: Turóczi Anita
: Turóczi Anita
Az Instagram influencerek és szponzorált tartalmaik hatásai a fiatal nők testképére
: Sárai Anna
: Sárai Anna
Munkavállalói motiváció és elégedettség a fiatal munkavállalók körében
: Tamás Barbara, et al.
: Tamás Barbara, et al.
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2012)
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
A fenntartható élelmiszerfogyasztás vizsgálata a fiatal felnőttek körében
: Szőke Bettina
: Szőke Bettina
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Sitku Fanni
: Sitku Fanni
A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében
: Kaposvári Petra
: Kaposvári Petra
Új típusú szórakozási lehetőségek fiatal városlátogató turisták számára
: Takáts Vivien Fanni
: Takáts Vivien Fanni
Craft sörök hatása a vendéglátásra, budapesti fiatal felnőttek körében
: Ordasi Dénes
: Ordasi Dénes
Férfiak kozmetikum használati szokásai, különös tekintettel az arcápoló készítmények piacára
: Berecz Klára
: Berecz Klára
Hasonló tételek
-
Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
: Halász Tamás János -
Kommunikációs különbségek férfiak és nők között
: Hargitai Dominika Nikolett -
Nők és férfiak közötti esélyegyenlőség a munkaerőpiacon
: Szekeres Anna -
Nők a férfiak világában, avagy a nők vezetővé válásának nehézségei
: Szilágyi Zsuzsanna -
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula