Miért fontos a magyar fiatal KKV-k számára, hogy rendelkezzenek tudatos arculattal
Saved in:
Main Author: | Bujdosó Péter |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | tudatos arculattervezés Corporate Identity tudatos képalkotás KKV mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51225 |
Similar Items
Felhőszolgáltatások KKV-k számára
: Dala Csanád
: Dala Csanád
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni
: Sík Fanni
Miért fontos a munka-magánélet egyensúlyának megtartása, és mit tehetünk megvalósulásának érdekében?
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea
: Kovács Stella Andrea
A magyar kkv-k külpiacra lépésének elősegítése
: Fehér Andrea
Published: (2013)
: Fehér Andrea
Published: (2013)
Új típusú szórakozási lehetőségek fiatal városlátogató turisták számára
: Takáts Vivien Fanni
: Takáts Vivien Fanni
KKV-k megtartóerejének vizsgálata
: Geszti Blanka Noémi
: Geszti Blanka Noémi
MIÉRT A SZÉCHENYI KÁRTYA A LEGELŐNYÖSEBB HITELTERMÉK A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA?
: Jobbágy Mariann
: Jobbágy Mariann
Az én, mint pénzügyileg tudatos felnőtt? - avagy Fiatal felnőttek pénzügyi kultúrája Magyarországon
: Antal Ferenc
: Antal Ferenc
A faktoring gakorlata a magyar kkv-k finanszírozásában
: Medveczki Roland Mihály
: Medveczki Roland Mihály
Magyar élelmiszer-kereskedelmi KKV-k emberi erőforrás gyakorlatai
: Kéninger Zoltán
: Kéninger Zoltán
Fontos történelmi emlékhelyek, hagyományápolás és vallásgyakorlás megítélése a kárpátaljai magyar kisebbség szemszögéből
: Kertész Dániel
: Kertész Dániel
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Az EU, mint a hazai vállalkozások környezete - a pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek KKV-k számára Magyarországon
: Czékó Gábor
: Czékó Gábor
Az online mémkultúra dawkinsi értelmezése és fontos szerepe életünkben
: Nagy Richárd
: Nagy Richárd
A magyar kkv-k és nemzetköziesedésük lehetőségei a Közel- és Távol-Keleten
: Renner Péter
Published: (2009)
: Renner Péter
Published: (2009)
A KKV-k forrásszerzési alternatívái állami szerepvállalás mellett
: Pendl Péter
: Pendl Péter
A tudatos fogyasztói magatartás és az ökomarketing jelenléte a Békés megyei fiatal generációk körében
: Emődi Dorina Éva
: Emődi Dorina Éva
Menyasszonyi ruhavásárlás- Hogy szolgálják ki a fogyasztók igényeit?
: Lőrincz-Vincze Zsófia
: Lőrincz-Vincze Zsófia
Vállalati fenntarthatóság a KKV-k gyakorlatában
: Czigner Csenge Eperke
: Czigner Csenge Eperke
Vállalati fenntarthatóság a KKV-k gyakorlatában
: Czigner Csenge Eperke
: Czigner Csenge Eperke
Várakozások és eredmények - Hogy bizonyított az egykulcsos SZJA?
: Csizmadia Áron
: Csizmadia Áron
Hazai húsipari KKV-k marketing eszközei
: Zöld Ádám Gyula
: Zöld Ádám Gyula
KKV-k a magyar gazdaságban - Egy szálláshely-szolgáltató kisvállalkozás élete
: Locke Krisztina
: Locke Krisztina
Melyek a munkaerhiány hatásai a KKV-k számára és melyek lehetnek a sikeres kisvállalati megoldások a munkaerőhiány kezelésére?
: Dalmadi Zsolt
: Dalmadi Zsolt
MELYEK A MUNKAERŐHIÁNY HATÁSAI A KKV-K SZÁMÁRA ÉS MELYEK LEHETNEK A SIKERES KISVÁLLALATI MEGOLDÁSOK A MUNKAERŐHIÁNY KEZELÉSÉRE?
: Dalmadi Zsolt
: Dalmadi Zsolt
A kutatás-fejlesztési tevékenységet végző KKV-k számára a Gazdaságfejlesztési Operatív Program 2007-2013-as időszakában meghirdetett pályázatok vizsgálata
: Árpás Annamária
: Árpás Annamária
Pénzügyi kultúránk fejlesztése mint a tudásalapú gazdaság megteremtésének egy fontos építőköve
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2006)
Egy vállalat ereje - Irányítsunk hatékonyan, hogy mások is hatékonyak lehessenek
: Brezovszki Máté
: Brezovszki Máté
A fenntartható fejlődési célok (SDG-k) megjelenése a magyar KKV-knál
: Lukács Elizabet
: Lukács Elizabet
Belföldi fizetési forgalom a KKV-k szemszögéből
: Harangozó Norbert János
: Harangozó Norbert János
A nagyvállalatok és KKV-k ESG törekvései
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül
: Lanczki Laura
: Lanczki Laura
KKV-k és nagyvállalatok informatikai fejlődési lehetőségei
: Chrompota Bence
: Chrompota Bence
Tudatos médiaválasztás a mai Magyar Evangélikus Egyházközösségben
: Möbius Eszter Réka
: Möbius Eszter Réka
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
Fogyasztói magatartás a 21. században, avagy mi a fontos a Z generációnak
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
Exportpiaci lehetőség egy megújuló energia ágazatban működő kkv számára
: Kardos Norbert
: Kardos Norbert
Similar Items
-
Felhőszolgáltatások KKV-k számára
: Dala Csanád -
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni -
Miért fontos a munka-magánélet egyensúlyának megtartása, és mit tehetünk megvalósulásának érdekében?
: Szabó Réka -
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka -
Magnézium, avagy az oly fontos ásványi anyag
: Kovács Stella Andrea