Természetes felhasználói felületek
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Zsolt |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | nui gui interakció felhasználói felület ui design implementáció komplex elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51306 |
Hasonló tételek
Online fizetési felületek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Felületek és térgörbék 3d nyomtatása
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023)
Udvarhelyszék természet nyújtotta lehetőségei
: Agh Kinga
: Agh Kinga
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás
: Antal Mátyás
A méz a természet kincse
: Lencsés Eszter
: Lencsés Eszter
Válságok természete, és kialakulásuk esélye
: Benkő Ágota
: Benkő Ágota
Természetes nyelvfeldolgozás mesterséges intelligencia segítségével
: Székely Evelin Adrienn
: Székely Evelin Adrienn
Felhasználói adattudatosság a 2020-as évben
: Pintér Gábor
: Pintér Gábor
Felhasználói szokások a közösségi médiában
: Lanszki Damján
: Lanszki Damján
Felhasználói igények kielégítése és tökéletesítés
: Lénárt Róbert
: Lénárt Róbert
Miért vagyunk korruptak? A korrupció természete.
: Földi Vivien
: Földi Vivien
Miért vagyunk korruptak? - A korrupció természete
: Naphegyi Ádám Gábor
: Naphegyi Ádám Gábor
A felhasználói adatok biztonsága és értéke
: Galambos Endre Roland
: Galambos Endre Roland
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.
: Mészáros Róza Dorottya
: Mészáros Róza Dorottya
A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében
: Juhász Marcell
: Juhász Marcell
A nők kevésbé korruptak? – A korrupció természete
: Astyilán Tímea Annamária
: Astyilán Tímea Annamária
A korrupció, mint jelenség - Természetes vagy elítélendő?
: Zsolczai Ágnes
: Zsolczai Ágnes
Z generációs műemlék látogatási hajlandóság az internetes tájékoztató felületek tükrében
: Blősz Dalma
: Blősz Dalma
Közösségi média felületek, mint márkakommunikációs eszközök a Z generáció elérésére
: Schiszler Dóra
: Schiszler Dóra
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
Weboldalak használhatósága és a felhasználói élmény javítása
: Rátonyi Csaba
: Rátonyi Csaba
Felhasználói élmény az innovatív adatvizualizációs technikák fényében
: Kiss János
: Kiss János
Adatvédelem és felhasználói bizalom a digitális marketingben
: Ádám Tamás
: Ádám Tamás
Lehetőségek és nehézségek a természetes megfigyelésben Egy óvodai vizsgálat tapasztalatai
: Keszei Barbara, et al.
Megjelent: (2016)
: Keszei Barbara, et al.
Megjelent: (2016)
A felhasználói átvételi tesztelés szerepe a változásmenedzsment folyamatában
: Kása Richárd
: Kása Richárd
A Reddit Prognózis - Természetes Nyelvi Feldolgozás a Részvénypiaci Előrejelzésben
: Bán Antal Balázs
: Bán Antal Balázs
Az emberi természet szerepe döntéseinkben, a vezetési stílus kialakításában
: Ternovszky Ferenc
Megjelent: (2004)
: Ternovszky Ferenc
Megjelent: (2004)
Nagyvállalat Belsőkommunikációs Portál Informatív és Felhasználói Élmény Központú Átalakítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
A közösségi média felületek szerepe, hasznossága és hatékonysága a Lancôme márka marketingkommunikációs stratégiájában
: Brátán Dalma
: Brátán Dalma
Webes online felületek fejlesztése adatbázisokkal, SQL lekérdezésekkel az Atlas Copco Hungary Kft.-nél
: Tóth Áron László
: Tóth Áron László
Természetes és mesterséges édesítőszerek jellemzői és felhasználási lehetőségük az édesiparban
: Pepich Réka
: Pepich Réka
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
A látogatói és felhasználói élményszerzés befolyásoló tényezői a múzeumok esetén
: Hegedüs Zsófia
: Hegedüs Zsófia
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás
: Varga Tamás
Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra
: Földi Bianka Johanna
: Földi Bianka Johanna
A természetes kozmetikumok helyzete Magyarországon, és az ezzel kapcsolatos preferenciák vizsgálata
: Jenei Éva
: Jenei Éva
A termékélmény hatása a mobileszköz vásárlási- és felhasználói preferenciákra A márkák jelenléte a mobileszközökön
: Tóth Ilona
: Tóth Ilona
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
Hasonló tételek
-
Online fizetési felületek
: Kovács Roland -
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina -
Felületek és térgörbék 3d nyomtatása
: Bánkuti Gyöngyi
Megjelent: (2023) -
Udvarhelyszék természet nyújtotta lehetőségei
: Agh Kinga -
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás