A marketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
Saved in:
Main Author: | Tóth József Krisztián |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | innovációs folyamat marketing szemlélet termékfejlesztés KKV üzleti folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51537 |
Similar Items
A merketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla
: Orgon Béla
Coaching szemléletű vezetés egy teljesítményorientált szolgáltató gyakorlatában
: Gelencsér Ildikó
: Gelencsér Ildikó
Egy specializált mezőgazdasági vállalkozás digitalizált kialakításának elvei
: Koncsol Meliton
: Koncsol Meliton
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter
: Perényi Miklós Péter
Családi kisvállalkozás marketing szemléletű bemutatása
: Éllő Tamás
: Éllő Tamás
A kontrollingrendszer kialakításának és működtetésének sajátos vonásai egy költségvetési szereplő gyakorlatában
: Benkó Rita
: Benkó Rita
A vákuumpumpa ipar marketing szemléletű bemutatása
: Berber Detti Boglárka
: Berber Detti Boglárka
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Gazdasági szemléletű munkajog a West Hungary Consulting munkaerő-közvetítő Kft. gyakorlatában
: Széplaki Márió
: Széplaki Márió
Coaching szemléletű vezetés
: Hutter Lilla Bella
: Hutter Lilla Bella
Coaching szemléletű vezetés
: Erdeiné Beviz Elvira
: Erdeiné Beviz Elvira
PROJEKTMONITORING KIALAKÍTÁSÁNAK DILEMMÁI
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. marketing szemléletű elemzése
: Polyák Robin Norman
: Polyák Robin Norman
AFidesz szavazóbázisa és kampányainak politikai marketing szemléletű elemzése
: Ádám Henriett Emília
: Ádám Henriett Emília
A Neuzer Kft. belföldi nagykereskedelmi divíziójának marketing szemléletű bemutatása
: Tőke Szabolcs
: Tőke Szabolcs
A BIS Hungary Kft. marketing szemléletű bemutatása és elemzése
: Kis Norman Imre
: Kis Norman Imre
Üzleti tervezés és controlling szemlélet kialakításának mentorálása a Kovászda Kkt.-nál
: Láng Noémi
: Láng Noémi
A kontrolling rendszer kialakításának és működésének sajátos vonásai a Szolnoki Tankerületi Központ gyakorlatában
: Ecseki Nelli Kinga
: Ecseki Nelli Kinga
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Pokorni Milán Gábor
: Pokorni Milán Gábor
Árajánlatkiadási folyamat lean szemléletű fejlesztése egy szállítmányozó vállalatnál
: Juracsek Attila
: Juracsek Attila
A fogyasztási szokásokat befolyásoló tényezők marketing szemléletű vizsgálata a gyógyszeriparban
: Novotný Ádám
: Novotný Ádám
Hogyan tehető egy vállalkozás nyitottá az innováció fogadására?
: Feskó Tiborné
: Feskó Tiborné
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
Egy építőipari vállalkozás helyzete Magarországon - pénzügymenedzsment kérdései, összefüggései és fejlesztési lehetőségei
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje
: Bartók-Bábán Júlia Berta
: Bartók-Bábán Júlia Berta
Cafeteria rendszer elemei, kialakításának szempontjai
: Dehurta János
: Dehurta János
Cafetéria rendszer elemei, kialakításának szempontjai
: Bechler Tímea Flóra
: Bechler Tímea Flóra
Útban a coach szemléletű vezetés felé
: Kun Szabó Istvánné
: Kun Szabó Istvánné
Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből
: Miklós-Farkas Nikoletta
: Miklós-Farkas Nikoletta
A vállalati tevékenység értéklánc-szemléletű vizsgálata
: Karban Ivett
: Karban Ivett
Similar Items
-
A merketing szemléletű innováció kialakításának kérdései egy üzleti vállalkozás gyakorlatában
: Kovács Gábor -
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla -
Coaching szemléletű vezetés egy teljesítményorientált szolgáltató gyakorlatában
: Gelencsér Ildikó -
Egy specializált mezőgazdasági vállalkozás digitalizált kialakításának elvei
: Koncsol Meliton -
A szemüvegpiac marketing szemléletű bemutatása
: Perényi Miklós Péter