Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Tamás |
---|---|
További közreműködők: | Antalóczy Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SSC, shared services cerner Szolgáltató központ Outsourcing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5166 |
Hasonló tételek
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
Multinacionális cégcsoporton belül szolgáltató, magyarországi Shared Serivce Center belső működési folyamatainak optimalizálása
: Buday Levente Bálint
: Buday Levente Bálint
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs
: Szokola Szabolcs
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
: Szeder Attila Zsolt
: Szeder Attila Zsolt
Innovatív információrendszerek (e-bevallás) bevezetése, fejlesztése és menedzsmentje egy multinacionális shared service center áfa csoportjánál
: Kovács Andrea
: Kovács Andrea
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
A szolgáltató központok (Shared Service Center) kialakulása, a modell elterjedése Magyarországon és az aktuális helyzetének a bemutatása
: Remzső Gábor
: Remzső Gábor
A Vodafone Csoport és üzleti szolgáltató központjai által alkalmazott centralizált beszerzési stratégia gyakorlati megvalósulása
: Megyeri Attila
: Megyeri Attila
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A service desk működése a Roche SSC-nél
: Mándics Barna
: Mándics Barna
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainak felkészülése hazánk európai uniós csatlakozására
: Vass Béla
: Vass Béla
Process optimization at Human Services Center of Újbuda
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
: Yankson Barbara
Megjelent: (2014)
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
A költségelemzésnek mint a controlling kulcsfontosságú eszközének gyakorlati bemutatása egy üzletsegítő központ (Shared Service Center) példáján keresztül
: Hamza Lilla
: Hamza Lilla
A karriermenedzsment megjelenése a multinacionális vállalatok működésében a Vodafone Shared Service Budapest megfigyelésében
: Sorok Alexandra
: Sorok Alexandra
Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai
: Orosz Norbert
: Orosz Norbert
Megosztó szolgáltató központok (Shared Service Centerek) létjogosultsága napjainkban, egyéni megoldások a Diageo Kft-nél
: Csőke Ottó
: Csőke Ottó
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
: Kránicz Judit
Megjelent: (2016)
Szolgáltató központok Magyarországon. Hazánk versenyképességének vizsgálata az SSC szektorban
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
The Analysis of a Cross-Divisional Service Center A revision of EKÁER responsibilities between Robert Bosch Transport Management Center and External Customers
: Nyiri László Dániel
: Nyiri László Dániel
Az agilis módszerek egy multinacionális vállalat SSC-jének IT részlegén
: Dér Balázs
: Dér Balázs
Global Business Centers as a Result of the Globalization of the Business Services
: Sultanova Ms. Aytan
: Sultanova Ms. Aytan
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin
: Nagy Krisztián Kevin
Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában
: Sipos Melinda
: Sipos Melinda
Humán tőke, mint a szolgáltató központok (SSC-k) különleges erőforrása
: Kurusa Adrienn
: Kurusa Adrienn
Az éves beszámoló elemzésének módszerei, információtartalmának hasznosítása a Grundfos Financial Shared Services Szolgáltató Kft. könyveinek vizsgálatával
: Kaló Zsuzsanna
: Kaló Zsuzsanna
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A multinacionális cégek és a Közel-Kelet
: Pick Veronika
: Pick Veronika
Kulturális különbségek, egyezőségek multinacionális cégek munkavállalói körében
: Korcsák Réka
: Korcsák Réka
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
Hasonló tételek
-
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra -
Multinacionális cégcsoporton belül szolgáltató, magyarországi Shared Serivce Center belső működési folyamatainak optimalizálása
: Buday Levente Bálint -
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs -
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám -
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin