Should a company go public?
Elmentve itt :
Szerző: | Sallai Bálint |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | IPO going public going private innovative companies Initial Public Offering átalakulás bank befektetési alapok befektetési szabályzat finanszírozás forrás jövedelmezőség pénzügyi, vagyoni helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51684 |
Hasonló tételek
GOING CONCERN
: Tótok Balázs
: Tótok Balázs
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor
: Makra Gábor
How should a company change its work environment to increase productivity of generation-Y office workers through employee-engagement in Hungary
: Haralambusz Petra Nikolett
: Haralambusz Petra Nikolett
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence
: Bencsik János Bence
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
The eclipse of the public company=A nyilvános részvénytársaságok hanyatlása; Létezett-e Atlantisz?=Did Atlantis exist?
: Kallai Kata Csenge
Megjelent: (2014)
: Kallai Kata Csenge
Megjelent: (2014)
Translation Project Is the real estate market going to crash?
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
How should HZPC increase its market share in the Hungarian seed potato market?
: Korsós Csanád
: Korsós Csanád
What should be the components of an online marketing strategy of Sun Enterprises to increase online sales?
: Mészáros Laura
: Mészáros Laura
A GO-RI Kft. beágyazódása mint franchise partner
: Gombor Ádám
: Gombor Ádám
GreenGo Zöldség Gyümölcs Kft. Kiadástöbblet csökkentési-terve
: Szepesi Balázs
: Szepesi Balázs
[Going hybrid] ; [MBA-mítosz a piacon] című cikkek fordítása
: Vörösné Szatura Ágnes
: Vörösné Szatura Ágnes
Online public relations
: Kuthy Ákos
: Kuthy Ákos
SAP Public Cloud
: Szlovencsák Csaba
: Szlovencsák Csaba
Public Relation Activity
: Peng Mengyu
: Peng Mengyu
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
What characteristics can be recognised in the current knowledge management system at aiMotive, is there any that should be changed?
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
Online Public Relations Kihasználatlan lehetőség
: Ganter Klára
: Ganter Klára
A Paleo Muesli 2 Go kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése
: Pölhőssy Norbert
: Pölhőssy Norbert
Kapcsolat-menedzsment public relations aspektusból
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Organizational commitment in the public- and private sector
: Félix Dalma
: Félix Dalma
The Iron Law of Public Service Television
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2021)
: Bajomi-Lázár Péter
Megjelent: (2021)
The Evolution of Public Diplomacy – Definitions and Goals
: Szondi György
Megjelent: (2023)
: Szondi György
Megjelent: (2023)
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
A víziközmű-szolgáltatók public relations tevékenysége
: Angyal Mirjam Lilla
: Angyal Mirjam Lilla
Public relations egy egészségügyi intézmény szolgálatában
: Karancsi Ágnes
: Karancsi Ágnes
Integrated reporting in the public sector – case study
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2021)
: Nada Omar Hassan Ali
Megjelent: (2021)
Comparison of public procurement and tender in theory and in practise
: Hasszán Erika
: Hasszán Erika
Which new recruitment solutions should CSC Budapest use to attract the attention of the required target group How to increase the number of appropriate applicants
: Dankanics Olga
: Dankanics Olga
A public relations szakma iránti bizalom Magyarországon
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
Going green all the way – an empirical study about inculcating sustainable and responsible behavior in the students of University of Debrecen
: Murtaza Shah Ali, et al.
Megjelent: (2021)
: Murtaza Shah Ali, et al.
Megjelent: (2021)
China’s digital public diplomacy on Twitter Users’ perception of the belt and road initiative
: Nguyen Thanh Thuy Trang
: Nguyen Thanh Thuy Trang
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN
: AL QIQ HANAN
Applications of AI in Marketing Communications and the General Public’s Perception
: Pál Enikő
: Pál Enikő
International marketing-communication trends in 2017, with a focus on going digital, based on the case study of Deutsche and Magyar Telekom
: Vass Dávid Márk
: Vass Dávid Márk
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
A Public Relations Gyakorlata a Magyar Kereskedelmi Bankszektorban
: Wéber Soma Bence
: Wéber Soma Bence
A Public Relations nagyobb területei a magyarországi egészségügyben
: Liscsinszky Ágnes
: Liscsinszky Ágnes
Apple Inc.'s Public Relations in the Digital Age A Comprehensive Assessment of Online and Offline
: Yozkalach Aytug
: Yozkalach Aytug
Hasonló tételek
-
GOING CONCERN
: Tótok Balázs -
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor -
How should a company change its work environment to increase productivity of generation-Y office workers through employee-engagement in Hungary
: Haralambusz Petra Nikolett -
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence -
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila