A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
Saved in:
Main Author: | Barta Pálma Katalin |
---|---|
Other Authors: |
Ács Fruzsina
Szendrei-Pál Eszter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | cause-related marketing femvertising fogyasztói attitűd marketing objektifikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51951 |
Similar Items
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta
: Salga Brigitta
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
: Halász Tamás János
: Halász Tamás János
A nők reprezentációja a reklámokban, reklámpszichológiai megközelítéssel
: Standor Kíra Anita
: Standor Kíra Anita
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A home office munkavégzés hatása a munkavállalók és munkáltatók attitűdjére
: Kármán Krisztián
: Kármán Krisztián
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
A munkahely fizikai környezetének hatása a munkavállalók attitűdjére és a teljesítményre
: Laki Zsombor Barnabás
: Laki Zsombor Barnabás
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia
: Vukov Vivien Klaudia
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
Női karrierfejlődés - Nők a középvezetésben
: Bocsi Dóra
: Bocsi Dóra
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra
: Balogh Flóra
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban
: Püski Henrietta
: Püski Henrietta
A női vásárlói magatartás vizsgálata. A vásárlásfüggőség pszichológiai háttere
: Dóbiás Lilla
: Dóbiás Lilla
Női körök és a nők helyzete napjainkban
: Kodó Bernadett
: Kodó Bernadett
Az iskola és a munkahely szerepe a vendéglátást és turizmust tanulók attitűdjére
: Kiss György
: Kiss György
Női szerepváltozások A nők közéletben való szereplése
: Pál Eszter
: Pál Eszter
A légi fuvarozás sajátosságainak ábrázolása esettanulmányok segítségével Magyarországon és a nagyvilágban
: Dienes Tímea
: Dienes Tímea
A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
: Árva Tamara
: Árva Tamara
Nők a munka világában - nők és a karrier, női vezetők és elfogadottságuk -
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Nők és a Karrier – Női szerepvállalásokból adódó kihívások
: Kozma Tibor Sándor
: Kozma Tibor Sándor
Nők, család, karrier - Női szerepvállalás a XXI. században
: Pálmai Zsófia
: Pálmai Zsófia
Nők a XXI. században - Női vezetők lehetőségei és buktatói
: Lutche Bernadett
: Lutche Bernadett
Gyengébb nem? Nőknek szóló irodalom, női szervezetek a történelem folyamán és napjainkban
: Bábel Emese
: Bábel Emese
A munkahely fizikai környezetének és az open office típusú irodai berendezkedésnek a hatása a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Burlovics Dorottya Judit
: Burlovics Dorottya Judit
Similar Items
-
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma -
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz -
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina -
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta -
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor