Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lelik Levente Pál
Other Authors: Forman Norbert
Strábelné Fábián Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:Chatbot
digitalizáció
könyvelőcégek
proof of concept
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52080
005 20240124092920.0
008 240124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lelik Levente Pál 
245 1 3 |a Az ügyfélszolgálat digitalizálása  |b egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára  |c Lelik Levente Pál  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A könyvelőirodánál töltött szakmai gyakorlatom alatt rövid időn belül meghatározó élmény letta telefon csengőhangja. A kollégák nem győznek válaszolni a rengeteg kérdésre ésmegkeresésre. Ez értelemszerűen értékes időt vesz el a szakmai feladatoktól. A problémakezelésére egy chatbot létrehozását javasoltam. De megéri pénzt és energiát fektetni ebbe, ahagyományos ügyfélszolgálati megoldásoktól igencsak távol álló irányba? Ebben a döntésbensegíthet egy Proof of Concept verzió. Segítségével viszonylag kicsi ráfordítással, a projektelején megismerhetjük, életképes-e az ötlet. Ennek a létrehozására vállalkoztamszakdolgozatomban. 
695 |a Chatbot 
695 |a digitalizáció 
695 |a könyvelőcégek 
695 |a proof of concept 
695 |a ügyfélszolgálat 
700 1 |a Forman Norbert  |e ths 
700 1 |a Strábelné Fábián Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080/1/Lelik_Levente_RY169G.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080/2/BA_O_Lelik_Levente.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080/3/szakdolgozat-biralat.docx%20%283%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080/4/BA_B_Lelik_Levente.pdf  |z Dokumentum-elérés