A Netflix Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Villányi Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Hlédik Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Netflix, Magyarország, Marketing, Média, OTT, Streaming, Televízió, Fogyasztók, Szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5211 |
Hasonló tételek
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta
: Göblyös-Lukács Henrietta
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett
: Drizner Petra Bernadett
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga
: Borics Kinga
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám
: Bujdosó Ádám
A Netflix Magyarországon. A televíziónézési szokások vizsgálata a streamingszolgáltató népszerűségének tükrében.
: Gaál Vivien
: Gaál Vivien
K-Drama Fever on Netflix Exploring the Marketing Techniques Used to Promote South Korean Dramas to International Viewers
: Egedi Boglárka
: Egedi Boglárka
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
A Netflix vállalati stratégiája, szervezeti kultúrája, valamint üzleti modellje
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
Médiatartalom fogyasztási szokások, Netflix és egyéb streaming szolgáltatások térhódítása
: Tokai Kristóf
: Tokai Kristóf
A Netflix kommunikációs csatornáinak elemzése és a fiatalok tartalomfogyasztási szokásai
: Dörgő Dávid István
: Dörgő Dávid István
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
A Netflix vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az online streaming piac fejlődésének tükrében
: Gyarmati Erika
: Gyarmati Erika
A streaming szolgáltatások hatása a hagyományos tévénézésre és a Netflix vezető szerepe a SVOD piacon
: Sallói Dorina
: Sallói Dorina
A transznacionális vállalatok és a globalizáció francia TNC-k Magyarországon
: Villányi Alexandra
Megjelent: (2013)
: Villányi Alexandra
Megjelent: (2013)
A Formula-1 szponzorálása és jelenléte a közösségi média platformokon, valamint a Netflix-es sorozat hatása a sportra.
: Kalocsai Nikoletta
: Kalocsai Nikoletta
A kockázati- és magántőke szerepe a vállalkozások finanszírozásában
: Villányi Zsolt
: Villányi Zsolt
A vállalkozás költség-és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Villányi Zoltán
: Villányi Zoltán
A vállalkozás vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján.
: Villányi Zoltán
: Villányi Zoltán
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
Munkaerőpiaci tendenciák Magyarországon
: Rácz Gábor
: Rácz Gábor
Startup ökoszisztéma Magyarországon
: Bencsik Gábor
: Bencsik Gábor
A Teqball bevezetése Magyarországon
: Kapitány Gábor
: Kapitány Gábor
Napelem vásárlási szokások Magyarországon
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Transzferár dokumentációs kötelezettség Magyarországon
: Szűcs Gábor
: Szűcs Gábor
Devizahitel Magyarországon és a forintosítás
: Fekete Gábor
: Fekete Gábor
Vidékfejlesztés Magyarországon A hátrányos helyzetű Nógrád megye fejlődési lehetőségei a következő években /
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Növekedési Hitelprogram bemutatása és megvalósulása Magyarországon
: Király Gábor
: Király Gábor
Az ÓAM Ózdi Acélművek Kft. megítélése Magyarországon
: Bárdos Gábor
: Bárdos Gábor
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
Magyarországon élők pénzügyi szokásainak elemzése a hitelkártyákon keresztül
: Giricz Gábor
: Giricz Gábor
A hitelintézeti szektor helyzete Magyarországon Kihívások és lehetséges válaszok
: Horváth-Szalai Gábor
: Horváth-Szalai Gábor
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
Az autóbuszos turisztikai személyszállítás piaci helyzete és lehetőségei Magyarországon
: Bánfalvi Gábor
: Bánfalvi Gábor
Jövedelmi helyzet, jövedelem-eloszlás vizsgálata statisztikai eszközökkel Magyarországon napjainkban
: Farkas Gábor
: Farkas Gábor
Jövedelmi helyzez, jövedelem-eloszlás vizsgálata statisztikai eszközökkel Magyarországon napjainkban
: Farkas Gábor
: Farkas Gábor
Fenntartható szállodaüzemeltetés Magyarországon, a "Zöld Szállodák" elterjedésének korlátai és lehetőségei
: Fancsali Gábor
: Fancsali Gábor
A nyugdíjrendszer Magyarországon, avagy a szociális modellváltásból adódó problémák kezelési lehetőségei
: Farkas Gábor
: Farkas Gábor
Hasonló tételek
-
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel -
A Netflix kríziskommunikációja
: Göblyös-Lukács Henrietta -
A Netflix marketinstratégiája, fogyasztói magatartás és elégedettség Magyarországon
: Drizner Petra Bernadett -
A Netflix sikerhez vezető lépései
: Borics Kinga -
A Netflix üzleti környezetének elemzése
: Bujdosó Ádám