Hays Hungary marketingeszközeinek és employer branding tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Dalma
További közreműködők: Vályi-Nagy Károly
Kulcsszavak:employer branding
HR
internetmarketing
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
marketingtevékenység
munkaerő toborzás
Munkáltatói márka
online marketing
szolgáltatásmarketing
toborzás
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52165
Leíró adatok
Kivonat:Záródolgozatomban általánosságban ejtettem szót a toborzó ügynökségek lehetséges marketingeszközeiről a teljesség igénye nélkül, hiszen külön-külön felölelhetne egy záródolgozatnyi mennyiségű információt az ismertetésük. Célkitűzésemnek azt jelöltem ki, hogy betekintést adjak egy toborzó ügynökség marketingeszközeibe és employer branding tevékenységébe, továbbá ezt kívántam párhuzamba vonni a Hays Hungary tevékenységével. Szemügyre kívántam venni, fenntartható-e mostani piacvezető pozíciója jelenlegi marketing aktivitásával. Azért választottam ezt a témát, mert fontosnak tartottam megvizsgálni a vállalat sikerében meghúzódó marketing és employer branding hátteret.A témakört hagyományos/offline és online terület szerint mutattam be a strukturáltság miatt. Az offline terület kapcsán említést tettem a kiadványokról, reklámról, eseményekről vagy élményekről, belső és külső ajánlási programról, CSR tevékenységről, valamint személyes értékesítésről. Online témakör kapcsán pedig érintettem a webalapú hirdetési eszközök témakörét, mint a weboldal, display hirdetések, szponzoráció, szöveges hirdetések, keresőhirdetések, PR-cikkek, valamint a manapság kulcsfontosságú platformjáról a digitális marketingnek, ami nem más, mint a közösségi média platformok. Kétféle e-mail alapú online marketingeszközről ejtettem szót, az elektronikus direkt levélről, valamint a hírlevelekről. Ha már marketing és toborzó ügynökség, részleteztem a HR és a marketing közös területét, az employer brandinget. Külön szót ejtettem a témakör elemeiről és eszközeiről.A tartalmi részben mindezen információkat vontam párhuzamba a Hays Hungary gyakorlati példáján keresztül, hogy miként jelenik meg ez a cég mindennapjaiban. Hagyományos témakörben (bár ahogy írtam, ezt ma már nehéz szétválasztani egymástól a gyakorlatban) informáltam az olvasót a vállalat Salary Guide Kiadványáról (iparáganként előforduló pozíciók bérszintjeiről ad átfogó tájékoztatást, valamint iparági trendekről számol be) és arról, hogy milyen marketingeszközöket ragad meg a vállalat, hogy ezt minél több személyhez eljuttassa (social media, bemutató rendezvény, személyes értékesítés, stb.).Részleteztem az állásbörzéken való megjelenésünket, megírtam az észrevételeim alapján felmerülő javaslataimat. Ezentúl a vállalat CSR tevékenységét és online jelenlétét vettem górcső alá. A végén pedig kitértem az employer branding tevékenységére.