Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolozsvári Zsuzsanna
További közreműködők: Szeles Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Hírnévmenedzsment
Képzőművészet
Design
Kommunikáció
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5229
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban azt kutatom, hogy a hírnév milyen hatással van a képzőművészet és design területére Magyarországon. A hírnév, mint motivációs tényező a művészeknél. Mit jelent a hírnév ezen a két szakterületen? Hogyan lehet elérni? Mik a megfelelő módszerek a jó hírnév megszerzésére és megtartására? Hogyan befolyásolja a hírnév a közönség döntését egy művészeti alkotás vásárlásakor, kiállítás látogatásakor? Szakdolgozatomban szeretném megvizsgálni a közönség, mint fogyasztó döntési magatartását és a művészek hírnévhez való viszonyát is.