Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Köves Alexandra
További közreműködők: Tímárné Szabó Szilvia
Kulcsszavak:CRM
fejlődés
informatikai támogatás
reklamációkezelés
ügyfélkapcsolatok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52376
Leíró adatok
Kivonat:A szakmai gyakorlatomat a Generali Biztosító Zrt.-nél töltöttem. A beszámolómban szeretném először bemutatni a vállalatot kitérve a szervezeti felépítésére, vezetési rendszerére, az alaptevékenységének jellemzőire és a vállalkozás teljesítményére. A beszámolóm második felében pedig szeretném ismertetni a vállalatnál végzett feladataimat. A Generali Biztosító Zrt. számlavezetési osztályán végeztem el a 14 hetes szakmai gyakorlatomat, mely a felsőoktatási szakképzésem befejezéséhez volt szükséges. Feladatom a vállalat egyik partnerének, az Atotál Insurtech Kft. szállítói számláinak könyvelése volt.