Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
Elmentve itt :
Szerző: | Püski Dorina |
---|---|
További közreműködők: |
Huszics Anita
Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | érzékszervi marketing marketing marketingstratégiák márkák potenciális fogyasztó |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52479 |
Hasonló tételek
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina
: Denkovics Dorina
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli
: Varga Nelli
Politikai és kampánykommunikáció hatása a választóra / fogyasztóra.
: Bacsa Dávid István
: Bacsa Dávid István
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
A közösségi médiában megjelenő reklámok hatása a fogyasztóra
: Sidó-Tahin Sarolta
: Sidó-Tahin Sarolta
A komlózási technológia hatása a sör érzékszervi tulajdonságaira
: Giczi Laura
: Giczi Laura
Friss és szárított fűszerek érzékszervi vizsgálata
: Máté Rebeka
: Máté Rebeka
Az érzékszervi marketing és alkalmazása a Costa Coffee, illetve Starbucks kávéházakban
: Benkő Inez
: Benkő Inez
Influencerek által megosztott élelmiszerhirdetések fogyasztóra gyakorolt hatásai
: Oláh Noémi
: Oláh Noémi
Különböző édesítőszerek táplálkozásbiológiai jelentősége és érzékszervi összehasonlítása
: Csukás Hajnalka
: Csukás Hajnalka
Magyar ginek fogyasztói érzékszervi és szemkamerás vizsgálat
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
: Jécsai-Kriston Koppány Ferenc
A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
: Fehér Barbara
Megjelent: (2008)
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
A fogyasztó hatása a reklámra és a reklám hatása a fogyasztóra - Az 'egykattintós' fogyasztói kor térnyerése
: Pálfi Alexandra
: Pálfi Alexandra
A design és enteriőr fogyasztóra gyakorolt hatásának vizsgálata reggelizők esetében
: Greman Regina
: Greman Regina
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
Harc a fiatalokért Marketingkutatás a fiatalok körében a Rossmann Drogéria és a Rossmann kereskedelmi márkáinak népszerűsítése érdekében
: Horváth Virág Viola
: Horváth Virág Viola
A Müller Drogéria social media marketing tevékenységének átfogó elemzése
: Oláh Dorina Rita
: Oláh Dorina Rita
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban
: Püski Henrietta
: Püski Henrietta
Dübörgés hazánkban a drogéria szektor élén. – Hogyan, miért és kinek? A Rossmann Magyarország dinamikus marketingstratégiájának elemzése
: Onhausz Nikolett
: Onhausz Nikolett
Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása
: Bálint Enikő Anna
: Bálint Enikő Anna
ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING
: Kottner Károly
: Kottner Károly
Az online marketing hatása a vállalkozások jövedelmezőségére néhány esettanulmány tükrében
: Alberti Dorina
: Alberti Dorina
Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében
: Rókay Dorina Ágota
: Rókay Dorina Ágota
Vezetői stílusok, vezetői személyiségek – multinacionális vállalatnál és KKV-nál dolgozó vezetők közötti különbségek
: Püski Zsófia
: Püski Zsófia
A kilátáselmélet nyomában a befektetői magatartás és a pénzügyi viselkedéstan kapcsolatának kutatása /
: Anek Dorina
: Anek Dorina
A Rossmann Magyarország ügyfélkapcsolati menedzsmentje az online értékesítés terén
: Tancsik Dóra
: Tancsik Dóra
A dm és Rossmann kereskedelmi tevékenységének összehasonlítása
: Palásthy Réka
: Palásthy Réka
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A pályaválasztás nyomában
: Mátyus Csaba
: Mátyus Csaba
Értékesítés disztribúció útján Müller Drogéria Magyarország Bt. példája
: Ladocsi Dóra
: Ladocsi Dóra
Rossmann Magyarország marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Osváth Eszter
: Osváth Eszter
Hasonló tételek
-
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória -
Az érzékszervi marketing hatékonyságának vizsgálata az egyetemisták körében
: Denkovics Dorina -
Az érzékszervi marketing alkalmazási lehetőségei a szállodai kommunikációban
: Varga Nelli -
Politikai és kampánykommunikáció hatása a választóra / fogyasztóra.
: Bacsa Dávid István