Adatszivárgás - avagy rés a pajzson
Saved in:
Main Author: | Takács Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Volterné Csák dr. Bernadett |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatbiztonság adatkezelés alkalmazottak belső ellenőrzés pénzintézeti ellenőrzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52518 |
Similar Items
Gazdaságfehérítő intézkedések és az áfa-rés alakulása hazánkban 2012 után
: Halász Martin
: Halász Martin
Adatszivárgás megelőző rendszerek alkalmazása és az adatok biztonsága nagyvállalati környezetben
: Szabó Gábor
: Szabó Gábor
Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing
: Takács Letícia
: Takács Letícia
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna
: Takács Anna
Bankszektori körkép, avagy miért van a bankoknak rossz hírnevük manapság
: Takács Dávid
: Takács Dávid
„250 éve a vendégekért” avagy a Kristály Imperial Hotel**** komplex elemzése
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Bárhol is légy, utolérünk, avagy Az utóbbi évek mobilkommunikációs fejlődésének hatása napjaink kommunikációjára
: Takács Renátó
: Takács Renátó
Mosoly a Front Office pult mögött, avagy egy recepciós mindennapjai
: Takács Stefánia Mária
: Takács Stefánia Mária
Motiváció a munka világán túl, avagy az önkéntesség mozgatórugói
: Túri Ágnes
: Túri Ágnes
Sörturizmus, avagy a kézműves sörök népszerűsége és térhódítása
: Labanc Ágnes Krisztina
: Labanc Ágnes Krisztina
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
A változások menedzselése, avagy egy új szervezeti egység létrehozása egy multinacionális vállalatnál
: Kukk Ágnes
: Kukk Ágnes
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Published: (2023)
: Takács Anna, et al.
Published: (2023)
Csak szex és más semmi - avagy mit látunk a reklámokban
: Zsoldos Ágnes Mónika
: Zsoldos Ágnes Mónika
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A kommunikáció szerepe a lakossági szelektív hulladékgyűjtésben avagy Mit tehet a PR-szakember a környezetért?
: Juhász Ágnes
: Juhász Ágnes
„Mindenre van kész ötlete?!" avagy A Praktiker lehetséges marketing tevékenysége az üzleti atmoszféra javítása érdekében
: Puskás Ágnes
: Puskás Ágnes
Környezettudatos „ételmód”, avagy egy lehetséges forgatókönyv a gazdaság megújulására és a civilizációt fenyegető globális problémákra
: Kürti-Takács Sándor Zsolt
: Kürti-Takács Sándor Zsolt
,,Meglátni, meghallani és egy életre megjegyezni" A marketingkommunikáció szerepe a mindennapi életben, avagy azok változása a covid-19 alatt
: Takács Éva Sarolta
: Takács Éva Sarolta
Köszön, nem köszön, köszön... avagy felmérés hallgatóink köszönési (illetve nem-köszönési) szokásairól és tanáraikhoz való viszonyulásukról
: Angerman Ágnes
Published: (2009)
: Angerman Ágnes
Published: (2009)
Tartalommarketing - avagy a rejtett reklám
: Grodtkovszky Aletta
: Grodtkovszky Aletta
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése
: Takács Ágnes
Published: (2013)
: Takács Ágnes
Published: (2013)
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Fenyvesi Éva, et al.
Published: (2014)
: Fenyvesi Éva, et al.
Published: (2014)
Nap mint nap, avagy hogy alakul a megújuló energia termelésünk és a napelem külkereskedelmünk
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
: Budaházy György, et al.
Published: (2023)
Kultúramarketing, avagy operába járni menő ?!
: Czecze Judit
: Czecze Judit
Női vállalkozók, avagy karrierépítés nőként
: Csendes Szilvia
: Csendes Szilvia
A munkahelyi stressz, avagy korunk népbetegsége
: Nagy Anasztázia
: Nagy Anasztázia
Audit botrányok, avagy a könyvvizsgálat jövője
: Sáfrány Cintia
: Sáfrány Cintia
Reklámhatékonyság, avagy a XXI. század kihívása
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
Equipcheck, avagy QR kódok a karbantartásban
: Ballon Andrea
: Ballon Andrea
Közhelyes fogyasztóvédelem, avagy A boldog tudatlanság?
: Madar Kinga
Published: (2013)
: Madar Kinga
Published: (2013)
Applikáció, avagy a hosszú farok alkalmazása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Kendőzetlenül -avagy muszlimok a magyar fővárosban
: Bagó Linett
: Bagó Linett
Új turisztikai vonzerő, avagy kávéturizmus Budapesten
: Bereznai Stella
: Bereznai Stella
"Szigeti veszedelem", avagy Pénzügyi válság Cipruson
: Mamuzsits Dóra
Published: (2014)
: Mamuzsits Dóra
Published: (2014)
Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel
: Géczi László
: Géczi László
Politikai marketing, avagy Barack Obama kampánygyőzelme
: Buza Nikolett
: Buza Nikolett
Similar Items
-
Gazdaságfehérítő intézkedések és az áfa-rés alakulása hazánkban 2012 után
: Halász Martin -
Adatszivárgás megelőző rendszerek alkalmazása és az adatok biztonsága nagyvállalati környezetben
: Szabó Gábor -
Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing
: Takács Letícia -
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna -
Bankszektori körkép, avagy miért van a bankoknak rossz hírnevük manapság
: Takács Dávid