Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balog Ákos
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
marketing
online marketing
piacelemzés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52679
Leíró adatok
Kivonat:A 2010-es évek óta az online marketing óriási változásokon megy keresztül. Megnőtt a fizetett hirdetések jelentősége, az online térben való jelenlét elengedhetetlenné vált a vállalkozások számára. Ma már természetes, ha egy cégnek van saját weboldala vagy webáruháza, emellett vannak Google Ads és Facebook hirdetései is, valamint naponta ír blogbejegyzéseket.Hatalmas tömegeket lehet elérni az online platformok által, ami nagy lehetőségeket kínál a cégek számára, hogy minél több profitot termeljenek. Felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet ezeket az embereket elérni, és vásárlóvá konvertálni. Az ügyféligények és ügyfélértékek folyamatosan változnak. Egy cégnek gyorsan kell reagálni a piaci változásokra mertkülönben hátrányba kerül a versenytársakkal szemben. Legyen szó nagy vagy kis vállalkozásokról nehéz lépést tartani az új trendekkel és irányzatokkal.Kutatásom során kiemelt figyelmet kap megvizsgálni a piacon jelenleg uralkodó módszereket, trendeket és irányvonalakat. Ezáltal szeretnék pontos képet kapni arról, hogy jelenleg milyen irányba halad a piac, milyen új módszereket érdemes figyelembe venni és hogy hogyan tudom ezeket beültetni az általam választott cég profiljába. Emellett megvizsgálom a versenytársakat, annak érdekében, hogy tisztább képet kapjak a piaci helyzetről. Kíváncsian váron, hogy kutatásom végén milyen eredményekkel zárom.