A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Petheő Bence László
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
elektronikus kommunikáció
elektronikus reklám
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52751
Leíró adatok
Kivonat:A táplálékkiegészítők piaca mára már egy soktényezős, versennyel telített szektorrá vált. Az életmódbeli változások és a fitnesz kultúra térnyerése miatt a fogyasztók egyre nagyobb figyelmet fordítanak egészségükre és annak fenntartására. Ennek eredményeként a táplálékkiegészítők iránti kereslet jelentősen megnőtt az elmúlt években. Ezen piaci trendek közepette a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk mind a fogyasztói oldal, mind a vállalati oldal elégedettségére annak érdekében, hogy hatékonyan ki tudják szolgálni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Szakdolgozatom alapját képezi a téma körüljárása a GymBeam piaci résztvevő oldaláról, ezen felül a női termékcsaládja a “BeastPink” szemszögéből is.