Az online kereskedelem és annak hatása a divatiparra A fogyasztói magatartás változásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lapostyán Anita
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
fogyasztói magatartás
koronavírus-járvány (COVID-19)
online marketing
online vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52786
Leíró adatok
Kivonat:A kutatási kérdések, amelyeket a jelen tanulmány elemez, összefoglalják a vizsgálat témakörét: Milyen technológiai elvárásokkal találkoznak a divatvállalatok? Hogyan befolyásolják az online marketing csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseit? Ezekre a kérdésekre adott válaszok segíthetik a vállalatokat abban, hogy hatékony stratégiákat dolgozzanak ki a digitális környezetben való sikeres működéshez. A következő fejezetekben először részletesen bemutatom az online fogyasztói magatartás jellemzőit, különös figyelmet fordítva a divatiparra majd bemutatom a saját kutatásomat, annak módszertanát, az eredmények elemzését és azok következményeit. Az adatgyűjtést kérdőív segítségével végzem, és a vizsgálat során nagy hangsúlyt fektetek az online vásárlási szokások és a divatipar kapcsolatának feltérképezésére. A tanulmányban részletesen kitérek a demográfiai adatokra, a fogyasztói preferenciákra és az online vásárlás motivációjára is.