Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül
Saved in:
Main Author: | Harcsa Lívia |
---|---|
Other Authors: | Sarkadi Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | árazás ellátási lánc - ellátó hálózat kiskereskedelem marketingeszközök termékéletciklus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52801 |
Similar Items
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő
: Csőke Enikő
Fenntartható csomagolások kommunikációja és felhasználása a mindennapi használati cikkek körében
: Révész Róbert Dániel
: Révész Róbert Dániel
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter
: Fejes András Péter
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia
: Markó Cintia
Újmédia használati szokások
: Tóth Bence László
: Tóth Bence László
Bankkártya-használati szokások Magyarországon
: Grúz Dávid
: Grúz Dávid
Hazai csomagautomaták használati szokásai napjainkban
: Csorna Dalma Réka
: Csorna Dalma Réka
Az elektronikai cikkek szürke piaca
: Szabó Janka
: Szabó Janka
Cikkek olvasottsága online magyar sportoldalakon
: Szepes Viktor András
: Szepes Viktor András
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara
: Bencsics Barbara
A hitelkártyák használati és vásárlói szokásainak elemzése hazánkban
: Papp Nóra
: Papp Nóra
A bitcoin fejlődése és használati lehetőségei a jövőben
: Györe József
: Györe József
Promóteri munka jelentősége a műszaki cikkek értékesítésében
: Koródi Ádám
: Koródi Ádám
Fogyasztói magatartás vizsgálata a csomagautomaták használati szándékára vonatkozóan
: Virág Viktor
: Virág Viktor
A fogyasztói tudatosság vizsgálata az elektronikai termékek területén
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
A magyarországi carsharing piac bemutatása a MOL Limo használati szokásainak elemzésén keresztül
: Balog Bernadett
: Balog Bernadett
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
: Fazekas Zsófia
Published: (2014)
The falling dollar ; Arab közös piac című cikkek fordítása
: Komoróczy Zsuzsa Judit
: Komoróczy Zsuzsa Judit
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Előfizetéses modell összehasonlítása az örökös használati jogot adó licenszeléssel
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
A külföldi és a magyar vendégek spa használati szokásainak összehasonlítása
: Lévay Dóra
: Lévay Dóra
Üzleti folyamatmenedzsment rendszerek bevezetése értékesítési területen
: Kiss Ádám
: Kiss Ádám
[Open up] ; [Stagflációs félelmek - Egy fölé] című cikkek fordítása
: Váczi Mariann
: Váczi Mariann
Just good business ; Terroristák ne kíméljenek című cikkek fordítása
: Várkonyiné Nagy Emese
: Várkonyiné Nagy Emese
[Going hybrid] ; [MBA-mítosz a piacon] című cikkek fordítása
: Vörösné Szatura Ágnes
: Vörösné Szatura Ágnes
Férfiak kozmetikum használati szokásai, különös tekintettel az arcápoló készítmények piacára
: Berecz Klára
: Berecz Klára
Termékmenedzser, mint a termékek CEO-ja a LED világítástechnika területén
: Véghelyi Jenő
: Véghelyi Jenő
Adatvizualizációs eszköz bevezetése és adatbázis tervezése egy magyarországi kisvállalkozásnál
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A La Roche-Posay termékek marketingkommunikációja
: Budai Lívia
: Budai Lívia
A blockchain technológia, a kriptopénzek fejlődése és használati lehetőségei a jövőben
: Pető Dániel
: Pető Dániel
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András
: Kormos Kristóf András
A generációváltás kérdései a családi vállalkozások területén, az utódlás tervezése a Bodzán-Specialtrans Kft-nél
: Bodzán Lilla
: Bodzán Lilla
A Rodent Hungary KFT. termékpolitikájának elemzése, fókuszban az új Jack termékek bevezetése
: Schmidt Dániel
: Schmidt Dániel
Kényszerű termékfejlesztés, nagy siker? Light termékek bevezetése az Alisca Vending Kft.-nél
: Turányi Eszter
: Turányi Eszter
Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül
: Harcsa Kinga
: Harcsa Kinga
Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban
: Halácsy Márton
: Halácsy Márton
[A change in climate] ; [Barnamezős területek - probléma vagy lehetőség?] című cikkek fordítása
: Kajdyné Kiss Katalin
: Kajdyné Kiss Katalin
Similar Items
-
A Tchibo Budapest Kft. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Csőke Enikő -
Fenntartható csomagolások kommunikációja és felhasználása a mindennapi használati cikkek körében
: Révész Róbert Dániel -
Kávéfogyasztási szokások bemutatása a Tchibo áruházlánc példáján keresztül
: Fejes András Péter -
A Tchibo Budapest Kft. non-food értékesítővé válása és annak sikeressége a fogyasztók körében
: Markó Cintia -
Újmédia használati szokások
: Tóth Bence László