GloboDog Az online kutyabarát közösség kezdeti lépései és az üzleti tervének kidolgozása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Orsolya Kitti
További közreműködők: Molnár Dr. Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:online marketing
SWOT-elemzés
üzleti terv
versenytársak elemzése
VRIO elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52823
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat célja a GloboDog vállalkozás alapos elemzése és a piacra lépésük segítése. A tanulmány részletesen bemutatja az üzleti terv elemeit, majd specifikusan kitér azokra az elemekre amit az induló GloboDog vállalkozás üzleti profilja és mérete megkíván. Feltárja a vállalat misszióját, vízióját, és bemutatja a kezdeti lépéseket és a piackutatást egy induló vállalkozás esetében. A GloboDog sikeres piacra lépésének és növekedésének kulcsfontosságú tényezőit vizsgálva, a dolgozat kitér a versenyképességüket meghatározó elemekre, és a vállalkozás hosszú távú fenntarthatóságára. A kutatás szakirodalmi áttekintést és környezetelemzést is magába foglal, és empirikus adatokat is felhasznál a vállalat teljesítményének kritikus értékeléséhez. A szakdolgozat alapvető célja a GloboDog üzleti tervének teljes körű kialakítása, és a vállalat sikeres fejlődéséhez hozzájáruló tényezők feltárása.