Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lakner Csenge
Other Authors: Papp dr. Vanda
Format: Thesis
Kulcsszavak:eseménymarketing
kommunikációs eszközök
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52824
Description
Abstract:Szakdolgozatomban az eseménymarketingen volt a fő hangsúly. Ahhoz, hogy pontos képet kaphassunk erről a kommunikációs eszközről, kezdetben a marketing tevékenységét, majd a marketingkommunikáció lehetséges módjait vizsgáltam. Ezt követően került sor az eseménymarketing elméleti hátterének bemutatására, majd mindezt egy gyakorlati példán keresztül szemléltettem is. A választásom a Red Bull-ra esett, hiszen marketing struktúrájában jelentős részt tesz ki az eseménymarketing és mivel tapasztalatom is van a céggel, úgy gondolom, hiteles információkkal tudtam szolgálni. A kutatásom során mélyinterjút alkalmaztam, amely során négy ember különböző szakmai szemszögéből kaptam mélyebb betekintést ennek a marketingkommunikációs eszköznek a világába.