Konkurencia elemzés a budapesti skybart üzemeltető hotelek között, a skybarok mint vonzó munkahelyek befolyása a magyar bartender oktatásra

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Balázs Brigitta
Other Authors: Oláh Péter Károly
Format: Thesis
Kulcsszavak:hotel
konkurencia
márkastratégiák
szállodaipar
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52868
Description
Abstract:A dolgozatom három hipotézisre épül, melyeken keresztül fokozatosan fejtem ki a teljes témát. A hotelek közötti konkurencia-elemzéssel először azt a kérdést elemzem ki az általam választott 5 szálloda segítségével, hogy egy boutique hotel vagy egy szállodalánchoz tartozó létesítmény tud hatékonyabban működni. Ezt követően a választott helyszínek közül megvizsgálom melyik márka koncepciója és működési elve lehet a legjobb és leghatásosabb a legvonzóbb vendégek számára. Végül pedig szeretnék kitérni arra is, hogy milyen problémákat látok a jelenlegi bartender oktatásban, amelyeket szükséges lenne megreformálni a színvonalasabb tudás érdekében. Meg kell-e változtatni bármit, és mennyiben igen, akkor hogyan vagy mitől lehetnének a frissen végzett diákok versenyképesebbek a prémium minőségű vendéglátóhelyeken is.