A reklám, mint alkalmazott művészet

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Lili Janka
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketing
média
művészet
plakát
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52907
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom, a művészi reklámok történetével, gyakorlati bemutatássával és megértésével foglalkozik.Célom, hogy jobban megismertessem a művészi reklámokat a reklám kereskedelmi célű tevékenységekei által. A szakdolgozat során a fókuszcsoporttal kapcsolatban.három hipotézist fogalmaztam meg. Az első hipotézis a régebbi reklámokra összpontosul, míg a második állításom az alkoholos italok reklámjaira irányul, végül a két általam választott Samsung reklám közül, melyik fog nagyobb hatást gyakorolni a közönségre.Kutatásomhoz a mélyinterjút és a fókuszcsoportot alkalmaztam. A mélyinterjút Dr. Virányi Péterrel Phd reklámszociológussal, míg a fókuszcsoportot a művészet és reklámok iránt érdeklődők alkották.Két előzetes feltételezésem beigazolódott. Arra jutottam, hogy az idő, a kultúra és a hozzáadott érték nagyban befolyásolja a művészi reklámok elkészítését.