Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lukács Ivett
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztói igények
reklámkritika
reklámok
televízió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52908
Leíró adatok
Kivonat:A televíziós reklámok hosszú évtizedekre nyúlnak vissza és egy eléggé elterjedt marketing eszközként tartjuk számon, azonban az utóbbi években csökkent a tévézés népszerűsége. A közösségi média térhódításával és a különböző streaming platformok létrejöttével megváltoztak a televíziózási szokások is.Vajon mennyire hatásosak ezek után a televíziós reklámok? Van még jövőjük?Dolgozatomban kifejtem a televíziós reklámok mennyire befolyásolják a fogyasztók döntéseit és kifejtem a hozzájuk tartozó megítélésüket is. Továbbá a kreatív és humoros reklámok szerepét is beleviszem a dolgozatomba, miszerint a humorosabb megközelítéssel az ellenszenv is könnyebben kezelhető. Egy primerkutatás segítségével pedig egy konkrétabb képet is kaphatunk az emberek jelenlegi álláspontjáról a tévés reklámokat illetően.