Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mile Atina Anna
További közreműködők: Schultz Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:képzőművészet
kultúra marketing
kultúraközvetítés
kultúrakutatás
vásár
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52918
Leíró adatok
Kivonat:Jelen dolgozatban a képzőművészeti vásárok kultúraközvetítését vizsgálom. Annak három fontos funkcióját a képzőművészetben, a kereskedést, az ismertetést és népszerűsítést, végül a közösségi tér alkotó erejét. A szekunder kutatásban kontextusba helyezem, így vizsgálatba kerül a kultúra, kultúra marketing, a képzőművészeti vásárok rendszere és végül azok közvetítői módszerei. Kutatási kérdéseimmel a kortárs képzőművészeti vásárok létjogosultságát vizsgálom a kulturális szférában és mutatom be az Art Market Budapest kortárs képzőművészeti vásáron keresztül. A kutatásomat kvalitatív formában tettem meg és a mélyinterjú alanya az Art Market Budapest egyik szervezője.