Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Mile Atina Anna |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | képzőművészet kultúra marketing kultúraközvetítés kultúrakutatás vásár |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52918 |
Hasonló tételek
Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása
: Legendi Adrienn Edina
: Legendi Adrienn Edina
Kuglerart kortárs roma művészeti gyűjtemény a roma művészekért
: Sebestyén Dóra
: Sebestyén Dóra
A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek
: Kiss László
: Kiss László
Karácsonyi fenyőfa vásár Hogyan vásárolja karácsonyfáját a magyar lakosság /
: Lepeták Lizandra Mercedes
: Lepeták Lizandra Mercedes
Egy művészeti filmfesztivál marketing eszközei
: Orova Csanád
: Orova Csanád
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
Nemzetközi rendezvények és konferenciák szervezésének bemutatása a Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. tevékenységén keresztül
: Rádi Eszter
: Rádi Eszter
Művészeti tehetséggondozás gyermekkorban
: Madarász Zsófia
: Madarász Zsófia
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia
: Jakab Klaudia Szilvia
Vendéglátóipari tevékenységek és szolgáltatások bemutatása az Art Gastronomyn keresztül
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
The art of forfaiting
: Gál Tamás
: Gál Tamás
A KORTÁRS GRAFIKUS élet, munka és kihívások a pandémia után 8 grafikus szemszögén keresztül
: Bakos Dorottya
: Bakos Dorottya
Társadalmi elkötelezettség kommunikálása a kortárs művészetben
: Gettler Martha Emma
: Gettler Martha Emma
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Marketing communication, Brand management concerning the value of art
: Enkhbayar Narmandakh
: Enkhbayar Narmandakh
Miért nem kedvelte Goethe az angol kortárs művészetet?
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
Művészeti galériák hajókon - tapasztalatok és új lehetőségek
: Kocsis Tamás
: Kocsis Tamás
A szolgáltatásmarketing vizsgálata az art'otel budapest (****) példáján keresztül
: Karancsi Dóra
: Karancsi Dóra
A Béla bár és a Mitzi kortárs bisztró étlap-itallap elemzése
: Tobler Anna
: Tobler Anna
The art of branding an explorative pilot study into aspects of branding utilized by artisan entrepreneurs
: Chandler Nick
Megjelent: (2024)
: Chandler Nick
Megjelent: (2024)
A konferenciaturizmus, valamint a MICE termékcsoport bemutatása az art’otel budapest-en keresztül
: Zsombok András
: Zsombok András
Housekeeping tevékenység bemutatása a Mystery hotel Budapesten keresztül
: Strammer Ádám
: Strammer Ádám
Az 'Arborétum' együttműködésen alapuló művészeti projekt tervezése és kivitelezése
: Lukács Gergő
: Lukács Gergő
Az újmédia hatása a gyermekek művészeti és kulturális értékorientációjára
: Balázs Ivett
: Balázs Ivett
Szállodai rendezvényszservezés az Alfa Art Hotelben
: Molnár Teodóra
: Molnár Teodóra
Az Electronic Arts üzleti környezetének elemzése
: Kriston Gergely Péter
: Kriston Gergely Péter
Vállalat- és márkaépítési problémák és megoldások művészeti ágazatokban
: Szegedi Sára
: Szegedi Sára
Egy vidéki Alapfokú Művészeti Iskola mint családbarát intézmény
: Érsek-Kovács Adrienn
: Érsek-Kovács Adrienn
Értékrend változás a művészetben - 21.századi művészeti preferenciák
: Vojczek Vivien
: Vojczek Vivien
A RadnaiArt online marketingterve
: Radnai Adrián
: Radnai Adrián
Programkommunikáció egyes művészeti ágakban A Művészetek Palotája kommunikációjának összevetése a palotában élő négy műfaj reprezentáns képviselőinek kommunikációs tevékenységével
: Csutár Andrea
: Csutár Andrea
Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
: Sturcz Lili Orsolya
: Sturcz Lili Orsolya
A konferencia turizmus bemutatása a Novotel City Budapesten keresztül
: Újházi Vivien
: Újházi Vivien
Művészeti oktatás és önismeret sajátos nevelési igényű kiskamaszok számára
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
Kreatív Város - A kortárs Budapest helyzete és szerepe a turizmusban
: Papp Teodóra Bernadett
: Papp Teodóra Bernadett
"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
: Dráviczki Ákos
: Dráviczki Ákos
Cyberbullying - okok és prevenció, Módszertani stratégiák a kortárs bántalmazás kezeléséhez
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
A HandArt Kft. üzleti terve
: Magony Gabriella
: Magony Gabriella
Art and craft as a tourist attraction in Georgia
: Ioseliani Ana
: Ioseliani Ana
Unleashing Sponsorship Potential for Martial Arts Athetes
: László Alexa Pálma
: László Alexa Pálma
Hasonló tételek
-
Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása
: Legendi Adrienn Edina -
Kuglerart kortárs roma művészeti gyűjtemény a roma művészekért
: Sebestyén Dóra -
A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek
: Kiss László -
Karácsonyi fenyőfa vásár Hogyan vásárolja karácsonyfáját a magyar lakosság /
: Lepeták Lizandra Mercedes -
Egy művészeti filmfesztivál marketing eszközei
: Orova Csanád