Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Török Mária Gabriella |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Morvay Klára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | eWOM értékelések Reputáció reputációmenedzsment szájreklám szolgáltatásminőség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52928 |
Similar Items
A Kozmo Hotel Suites & Spa beszerzésének aspektusai
: Fidler Fanni
: Fidler Fanni
A Kozmo Hotel Suites & Spa rendezvény- portfóliójának fejlesztése
: Bán Bernadett
: Bán Bernadett
A Kozmo Hotel Suites & Spa árubeszerzési tevékenységének ismertetése és elemzése
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Darvas Patrícia
: Darvas Patrícia
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
Budapesti luxusszálloda eredményességének vizsgálata az ágazati tendenciák tükrében
: Kelédi Katalin
: Kelédi Katalin
Egy luxusszálloda beszerzésének sajátosságai
: Halgas Mónika
: Halgas Mónika
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
Az online szájreklám hatása a döntéshozatali folyamatra a szállodaiparban
: Karajz Zsófia
: Karajz Zsófia
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
Az elektronikus szájreklám hatása a fogyasztói döntésre egy étterem kiválasztása során
: Pidl Laura
: Pidl Laura
Negatív testkép a médiában
: Galló Tímea
: Galló Tímea
Negatív hír és következményei
: Henkel Krisztin
: Henkel Krisztin
Turizmust érintő negatív hatások
: Gombai Tibor
: Gombai Tibor
Negatív diszkrimináció a munkaerőpiacon
: Sándor Ildikó
: Sándor Ildikó
Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
: Veres Katalin
: Veres Katalin
Nemzetközi önkéntes turizmus negatív hatásai
: Szpevár Alexandra
: Szpevár Alexandra
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Családbarát szállodák bemutatása a Kolping Hotel Spa**** & Family Resorton keresztül
: Szirtes Ágnes
: Szirtes Ágnes
A marketing és az értékesítési részleg bemutatása a Regency Suites Hotel Budapest példája alapján
: Kecskeméti Kyra
: Kecskeméti Kyra
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
Interkulturalitás vizsgálata a budapesti Hotel InterContinental példáján keresztül
: Storga Attila
: Storga Attila
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Napjaink érzékeny kommunikációja, negatív hírek közlése
: Karagits Kíra Vivien
: Karagits Kíra Vivien
White Castle Suites – teljes üzleti és megvalósíthatósági terv
: Kétszeri Dóra
: Kétszeri Dóra
Az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference Hotel és a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel vendégkörének, mutatóinak összehasonlítása
: Németh Fruzsina
: Németh Fruzsina
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
A munkanélküliség negatív pszichés hatásai a családra
: Sarkadi-Szabó Ágnes Dorottya
: Sarkadi-Szabó Ágnes Dorottya
A social media negatív hatása a fiatalokra
: Irházi Kevin Noé
: Irházi Kevin Noé
A közösségi média negatív hatása a felhasználókra
: Orszáczki Gréta Lili
: Orszáczki Gréta Lili
Gran Hotel Atlantis Bahía Real- the heart of Spa tourism in Fuerteventura
: Asztalos Peggi
: Asztalos Peggi
A Greenfield Hotel Golf & Spa és a golfturizmus bemutatása
: Harsányi Flóra Dorottya
: Harsányi Flóra Dorottya
Eger Castle Spa, Wein & Wellness Hotel ****superior Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
A Spa szolgáltatás létjogosultsága, a Boscolo Budapest Autograph Collection példáján keresztül
: Fenyvesi Tímea
: Fenyvesi Tímea
Az árkialakítás elvi megfontolásai és gyakorlata az IPR SPA példáján keresztül
: Jeszenszki Anna
: Jeszenszki Anna
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
A papírmentes adminisztráció megvalósításának lehetőségei a budapesti Ritz-Carlton Hotel példáján keresztül
: Medvigy Léna
: Medvigy Léna
A Housekeeping válasza a pandémiára a SPA RESORT STYRIA szálloda példáján keresztül
: Markó Izabell
: Markó Izabell
Similar Items
-
A Kozmo Hotel Suites & Spa beszerzésének aspektusai
: Fidler Fanni -
A Kozmo Hotel Suites & Spa rendezvény- portfóliójának fejlesztése
: Bán Bernadett -
A Kozmo Hotel Suites & Spa árubeszerzési tevékenységének ismertetése és elemzése
: Szabó Fanni -
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám -
Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Darvas Patrícia