A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Dániel
További közreműködők: Sólyomfi Dr. Andrea Hanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektromos autópiac
elektromos mobilitás
fenntartható fejlődés
Tesla
versenytársak elemzése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52964
Leíró adatok
Kivonat:A Tesla vállalat marketing és termékekre lebontott stratégiája (termékbevezetés, árazás, kommunikáció stb.). Elon Musk személye hogyan alakította kultikus márkává a Teslát. Hogyan váltak profitábilissá a gazdasági csőd elkerülése után. Termékeinek népszerűsége és imádata. Különböző modellekre bevezetett stratégia és marketingkommunikáció.Dolgozatomban a különböző modellekre lebontott stratégiákat fogom taglalni, legyen az termékbevezetés, árazási stratégia, vagy éppen az, hogy majdnem 0 dolláros marketingköltségvetésből mégis hogyan sikerült ekkora darabszámban értékesíteni. Az első modelltől fogunk haladni elemzésünkben, és lépésről lépésre eljutunk majd napjainkig és a jövőbeni tervekig. Az alany, amivel indítjuk a sort a Roadster lesz.