A marketing és marketing innováció szerepe a kkv-k növekedésében és fejlődésében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Csörnyi Kara
Other Authors: Kozó Tamás
Szabó Dr. István
Format: Thesis
Kulcsszavak:innováció
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
marketing innováció
marketingeszközök
marketingtevékenység
vállalati marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53225
Description
Abstract:A szakdolgozatom központi témája a marketing innováció és annak szerepe a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások fejlődésében. A dolgozat célja a marketing innováció fogalmának és jelentőségének megvitatása, valamint annak bemutatása, hogyan befolyásolhatja a marketingtevékenység a KKV-k versenyképességét és növekedési potenciálját. Ezen felül a kutatásom célja az innovatív marketing gyakorlatok mélyebb megértése a KKV szektorban. Ehhez kvantitatív és kvalitatív kutatási módszereket alkalmaztam, beleértve egy kérdőíves felmérést a magyarországi mikro-, kis- és középvállalkozások körében, valamint egy szakmai interjút egy marketing ügynökség menedzsmentjével. Kutatásom eredményei alapján megállapítottam, hogy a marketing innováció jelentős hatással van a KKV-k üzleti teljesítményére és piaci pozíciójára, kiemelve a digitális marketing eszközök és stratégiák fontosságát a versenyképes maradásban.