14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
Saved in:
Main Author: | Czigner Enikő |
---|---|
Other Authors: |
Hegedűs Dr. Szilárd
Nagy Orsolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fiatalok gazdasági ismeretek gazdasági tanulmányok pénzügyi attitűd Pénzügyi ismeretek pénzügyi kultúra pénzügyi tudatosság személyes pénzügyek Z-generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53263 |
Similar Items
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia
: Steiner Zsófia
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
A pénzügyi kultúra és a Z generáció pénzügyi tudatossága
: Szász Viktor
: Szász Viktor
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
Munkavállalók felelőssége az adatvédelem és adatbiztonság területén A MOL Nyrt. dolgozóinak információbiztonság tudatossága
: Almádi Szilvia
: Almádi Szilvia
Magyar fiatalok kapcsolatépítése külföldi közösségben
: Szaniszló Zsófia
: Szaniszló Zsófia
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Élethosszig tartó tanulás Befolyásolható-e a 14-18 évesek tanulásra való motiváltsága digitális tanulássegítő programok és eszközök használatával?
: Lugosi Lilla Renáta
: Lugosi Lilla Renáta
Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban
: Farkas Péter
: Farkas Péter
Szálláskereső weboldalak népszerűsége a magyar fiatalok körében
: Tyukos Bianka
: Tyukos Bianka
Kapunyitási pánik jelensége a magyar fiatalok körében
: Ivitz Fanni
Published: (2014)
: Ivitz Fanni
Published: (2014)
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Az éves pénzügyi tervezés folyamata
: Szollár Dávid
: Szollár Dávid
Egy vállalat éves pénzügyi tervezése
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
Egy vállalat éves pénzügyi terve
: Novák Ádám
: Novák Ádám
Egy vállalat éves pénzügyi terve
: Novák Ádám
: Novák Ádám
A vállalkozói hajlandóság alakulása a magyar fiatalok körében
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A magyar Z generációs fiatalok kereskedelmi televíziónézési szokásai
: Varga Luca
: Varga Luca
Fiatalok a táncházmozgalomban
: Tóth Sebestyén Ágoston
: Tóth Sebestyén Ágoston
Fiatalok politikai érdeklődése
: Balogh Julio
: Balogh Julio
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A magyar fiatalok borfogyasztása és fogyasztást befolyásoló tényezők vizsgálata
: Hajdú Nóra Boglárka
: Hajdú Nóra Boglárka
Egy vállalat éves pénzügyi terve A terv utólagos értékelése
: Márkus Sándor
: Márkus Sándor
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
Similar Items
-
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel -
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra -
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita -
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia -
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet