A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
Saved in:
Main Author: | Németh Lili Nóra |
---|---|
Other Authors: |
Galó Dorka Bianka
Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | belső országimázs imázs Magyarország nemzeti identitás országimázs országimázs-építés országmárka országmárkázás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53329 |
Similar Items
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente
: Kiss Márk Levente
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Dél-Korea puha hatalmának ereje, országmárkázás bálványokkal
: Terjékné Bálint Gyöngyi
: Terjékné Bálint Gyöngyi
The Responsiveness of Vietnam’s Monetary Policy to Global Dynamics from 2018 to 2023
: Phan Minh Anh
: Phan Minh Anh
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Magyarország működőtőke vonzása a nemzetközi tőkeáramlás folyamatában
: Durai Ádám
: Durai Ádám
Osztályközösség-építés hagyományos és IKT módszerek segítségével
: Illésné Takács Éva
: Illésné Takács Éva
A török gazdaság alakulása 2010 – 2018 között
: Varga Debóra
: Varga Debóra
Szálláshely-szolgáltató vállalatok marketingtevékenységének vizsgálata 2019-2023 év között
: Busch Adrienn
: Busch Adrienn
Egy vidéki város fogadójának helyzete 2019 és 2023 között
: Győri Fanni
: Győri Fanni
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
Pénzügyi adatpiac építés SAP-HANA átállás kapcsán biztosítónál
: Bodó Alexandra
: Bodó Alexandra
Hipermarketek versenye a magyar piacon 2014-2018 között
: Schönhauer Andrea
: Schönhauer Andrea
A Magyar Államkincstár gazdálkodásának vizsgálata 2018-2020. között
: Bur Mariann
: Bur Mariann
A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Turisztikai szezonalitás a Balaton Idegenforgalmi Régióban 2000 és 2023 között
: Garamszegi Zsófia
: Garamszegi Zsófia
A család támogató szerepe a nemváltás folyamatában
: Béres Kitti
: Béres Kitti
Az intuíció szerepe az üzleti döntéshozatal folyamatában
: Miklós Judit
: Miklós Judit
A költségkalkuláció szerepe az autóipari versenytárselemzések folyamatában
: Hajdinák Zoltán
: Hajdinák Zoltán
A vállalati kontrollkörnyezet szerepe a könyvvizsgálat folyamatában
: Tóth János
: Tóth János
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
A Gastrofestival Europe Service marketingkommunikációs tevékenysége 2015-2018 között
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A MOL Nyrt. teljesítményének elemzése 2018 és 2021 között
: Dukai Gergely
: Dukai Gergely
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
The impact of the European Capital of Culture program on the classical music industry presented through Mons2015, LW2018, and VEB2023
: Gáll Isis
: Gáll Isis
A felhasználói átvételi tesztelés szerepe a változásmenedzsment folyamatában
: Kása Richárd
: Kása Richárd
A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
A vállalati imázs-építés komplexitása az éttermi szolgáltatások szektorában Tanulmány a BITE Bakery Café példáján keresztül
: Horák Vanda Erzsébet
: Horák Vanda Erzsébet
A Boehringer Ingelheim RCV forgóeszköz finanszírozási stratégiája 2014-2018 között
: Szabó Bence
: Szabó Bence
A magyar gyógyszeripar komplex pénzügyi elemzése 2018 és 2022 között
: Sándor Réka Sarolta
: Sándor Réka Sarolta
Similar Items
-
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia -
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet -
Országmárkázás, Bulgária országmarketing stratégiájának elemzése
: Kiss Márk Levente -
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett