Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörösházi Jázmin
További közreműködők: Tóth Dávid Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kosárlabda
közösségi média
marketingkommunikáció
marketingkommunikációs eszközök
marketingkommunikációs stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom a magyar kosárlabda marketingkommunikációjának vizsgálatával foglalkozik, illetve a sportág marketingkommunikációjának kiaknázatlan lehetőségeit térképezi fel párhuzamba vonva a nemzetközi kosárlabda sportszervezetek és ligák marketingkommunikációjával. A téma feltérképezéséhez hazai sportklubok, illetve a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének marketingkommunikációs tevékenységeit állítottam szembe nemzetközi sportszervezetek és ligák ilyen típusú működésével. A dolgozat címében feltett kérdés megválaszolására hazai, sportmarketingben tevékenykedő szakemberek segítségével fogalmaztam meg válaszokat, illetve javaslatokat.