Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörösházi Jázmin
További közreműködők: Tóth Dávid Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kosárlabda
közösségi média
marketingkommunikáció
marketingkommunikációs eszközök
marketingkommunikációs stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53333
005 20240222102827.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vörösházi Jázmin 
245 1 4 |a Mit tanulhat a magyar kosárlabda a nemzetközi szervezetek és ligák marketingkommunikációjából?  |c Vörösházi Jázmin  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a magyar kosárlabda marketingkommunikációjának vizsgálatával foglalkozik, illetve a sportág marketingkommunikációjának kiaknázatlan lehetőségeit térképezi fel párhuzamba vonva a nemzetközi kosárlabda sportszervezetek és ligák marketingkommunikációjával. A téma feltérképezéséhez hazai sportklubok, illetve a Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségének marketingkommunikációs tevékenységeit állítottam szembe nemzetközi sportszervezetek és ligák ilyen típusú működésével. A dolgozat címében feltett kérdés megválaszolására hazai, sportmarketingben tevékenykedő szakemberek segítségével fogalmaztam meg válaszokat, illetve javaslatokat. 
695 |a kosárlabda 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a marketingkommunikációs eszközök 
695 |a marketingkommunikációs stratégiák 
700 1 |a Tóth Dávid Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333/1/SZD_Voroshazi_Jazmin.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333/2/Biralat_Voroshazi_Jazmin.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53333/3/V%C3%B6r%C3%B6s%20J%C3%A1zmin-%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s.pdf  |z Dokumentum-elérés