A fogyasztói vélemények jelentősége az utazási szolgáltatások piacán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hüse Zoltán
Other Authors: Boldog Anita
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Format: Thesis
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
szálláshely-szolgáltatás
szegmentálás
szolgáltatás
utazás
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53418
Description
Abstract:Dolgozatomban az utazási szolgáltatások piacát vizsgálom. Kutatom a fogyasztói döntéshozatali folyamatot, valamint az online értékelések, fogyasztói vélemények szerepét az online szállásfoglalási szokásokra nézve. A primer kutatási eredmények elemzése és összegzése után ajánlásokat teszek a szálláshelykiadók részére, valamint szó kerül arra is, hogy miképp tudják fejleszteni szolgáltatásukat, továbbá, hogyan kell bizonyos értékeléseket kezelni annak érdekében, hogy a lehető legmagasabb értékelési átlag legyen elérhető számukra, és a növelhessék fogyasztóik, visszatérő vendégeik számát.