Fogyasztói szokások vizsgálata az optikus által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők körében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kerek-Ujvári Dorottya Sára
Other Authors: Hatházi Kinga
Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:fenntarthatóság
marketing-mix
marketingtevékenység
optika
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53422
Description
Abstract:Dolgozatomban a fogyasztói szokásokat vizsgáltam, ezen belül is az optika szakmára kiterjesztetten. Kutatási módszertanom, primer kutatás, kvantitatív jelleggel, melyet online kérdőíves formában küldtem el a leendő válaszadóknak. 135 fő által adott válaszokból tudtam 4 hipotézist felállítani. Kutatásom célja, hogy átfogó áttekintést közvetítsen az optikusok által nyújtott szolgáltatásokról. További célom még, ezen szolgáltatások leírása és elemzése, valamint a szolgáltatás minőségének és az ügyfelek elégedettségének értékelése. A környezeti szempontok is figyelembe kerülnek, mivel a fenntarthatóság és a környezetvédelem egyre fontosabbá válik a szolgáltatási ágazatban. Szakdolgozati témámnak a szolgáltatásmarketinget választottam, mert a munkám és szakmai gyakorlatom lévén, az optikai szolgáltatás, az üzlet marketingje és annak módszerei, egyéb szolgáltatások nyújtása lenne a dolgozatom alappillére.