Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
Saved in:
Main Author: | Varga Vivien |
---|---|
Other Authors: |
Farkas Kinga
Kovács Dr. Ildikó |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fenntartható divat fenntartható divatipar fenntartható üzleti modellek fenntarthatóság online kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53482 |
Similar Items
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
Alternatív üzleti modellek a fenntarthatóság jegyében
: Schneider Kinga
: Schneider Kinga
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
A fenntarthatóság integrálása a divatipari cégek brandépítési stratégiáiba
: Lieber Hanna
: Lieber Hanna
Az online üzleti modellek
: Mikó Áron
: Mikó Áron
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
A divat fenntartható jövőjének marketingkommunikációja magyar divatipari kkv-k példáin keresztül
: Lanczki Laura
: Lanczki Laura
Finanszírozás a vállalkozások körében
: Vágó Alexandra
: Vágó Alexandra
Egy hazai divatipari startup versenyképessége
: Csimbók Katalin
: Csimbók Katalin
Egy hazai divatipari startup versenyképessége
: Csimbók Katalin
: Csimbók Katalin
Hazai vállalkozások megjelenése Kínában Egy képviseleti iroda nyitása Shanghaiban
: Tóth Patrik
Published: (2014)
: Tóth Patrik
Published: (2014)
Az internet szerepe előadóművészek üzleti modelljében, online üzleti modellek a zeneiparban
: Péntek Zsófia
: Péntek Zsófia
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
A vállalkozások online világa
: Péter Enikő
: Péter Enikő
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
A Sanofinál alkalmazott üzleti szolgáltatási modellek
: Bíró Dominika
: Bíró Dominika
Funkcionális kontrolling hazai alkalmazása a vállalkozások körében
: Kulcsár Tímea
: Kulcsár Tímea
Fenntartható üzleti modellek és zöld controlling a termelő szektorban, különös tekintettel az élelmiszeripar gyakorlatára
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
Környezeti szempontok megjelenése a vállalkozások életében és számvitelében
: Guba Fruzsina
: Guba Fruzsina
Az üzleti modellek bemutatása és elemzése
: Previz Fanni
: Previz Fanni
Az e-business üzleti modellek Magyarországon
: Sipos Barnabás
: Sipos Barnabás
Családi vállalkozások helyzete Magyarországon, innováció jelenléte és az utódlás megoldása, avagy hogyan látják a családi vállalkozások jelenlegi helyzetét a vállalkozók?
: Bodnár Katalin Ágnes
: Bodnár Katalin Ágnes
Fenntarthatóság és fenntartható vendéglátás
: Nagy Balázs József
: Nagy Balázs József
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. az üzleti modell fejlődése.
: Tóth Márk
: Tóth Márk
Fenntartható üzleti modellek és zöld controlling a termelő szektorban, különös tekintettel az élelmiszeripari vállalatok gyakorlatára
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
Az online játékok piacán elterjedt üzleti modellek és a fogyasztók fizetési hajlandósága
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
A vállalkozások adózása
: Fodor-Barta Vivien
: Fodor-Barta Vivien
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
A fenntarthatóság megjelenése a gasztronómiában
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Published: (2012)
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata
: Sági Gyöngyi
: Sági Gyöngyi
Az exporttevékenység változása magyar kis- és közepes vállalkozások körében
: Szennay Áron, et al.
Published: (2024)
: Szennay Áron, et al.
Published: (2024)
Similar Items
-
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien -
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva -
Alternatív üzleti modellek a fenntarthatóság jegyében
: Schneider Kinga -
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka -
A fenntarthatóság integrálása a divatipari cégek brandépítési stratégiáiba
: Lieber Hanna