Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Buzsáki Richárd
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Kovács Balázs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:affiliate marketing
digitális marketing
e-mail marketing
PPC marketing
SEO
social media marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53485

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53485
005 20240222103235.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Buzsáki Richárd 
245 1 0 |a Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása  |c Buzsáki Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szekunder kutatásom során ismertettem alapfogalmakat, mint a digitális marketing, a marketing folyamat, az elektronikus kereskedelem és az adat. Bevezettem az olvasót a témakörbe, ezek után megismertettem és részletesen elemeztem az egyes eszközöket. Érintve a vizuális hirdetéseket, az e-mail marketinget, mobilmarketinget, PPC marketinget, valamint az affiliate marketinget, a keresőmotor optimalizálást és a közösségi médiához köthető marketing tevékenységet, az influenszer és tartalom marketinget.A primer kutatásom során meghatároztam hipotéziseket, valamint kérdéskörökre bontva mennyiségi adatokat gyűjtöttem egy kérdőíves megkérdezésen keresztül. A keresés témakörében az eredmények megmutatták, hogy a fogyasztók a Google keresőmotort preferálják és itt törekedni kell, hogy az első oldalon megjelenjünk, annak érdekében, hogy a lehető legtöbb érdeklődőt érjük el. Emellett a PPC marketing eszközét használva, megjelenve a kiemelt hirdetések között is, lehet elérni a legnagyobb hatást. A weboldalakon és mobil applikációkban megjelenő vizuális hirdetések esetében egyértelműen megmutatkozott, hogy zavarja a fogyasztók jelentős részét és tartózkodnak az ilyen hirdetésektől, míg az e-mail marketing esetében a fogyasztók egy jelentős része vette már igénybe az e-mailes hírlevelek szolgáltatását, de az ilyen jellegű üzeneteket már jóval kisebb hányaduk olvassa el. A közösségi média témakörében kiderült, hogy a fogyasztók egy jelentős része követ márkákat és influenszerekt, valamint rendszeresen fogyasztanak internetes tartalmakat, de a leghatékonyabban vásárlásra nem az influenszerek személye, hanem a tartalom bírja őket. A kérdőív alkalmas volt mindegyik hipotézisem igazolására vagy cáfolására. 
695 |a affiliate marketing 
695 |a digitális marketing 
695 |a e-mail marketing 
695 |a PPC marketing 
695 |a SEO 
695 |a social media marketing 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Kovács Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53485/1/Digit%C3%A1lis%20Marketing%20Eszk%C3%B6z%C3%B6k%20%C3%A9s%20a%20Fogyaszt%C3%B3kra%20Gyakorolt%20Hat%C3%A1sa_Buzs%C3%A1ki%20Rich%C3%A1rd.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53485/2/Buzs%C3%A1ki%20Rich%C3%A1rd.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53485/3/K%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Buzs%C3%A1ki%20Rich%C3%A1rd.pdf  |z Dokumentum-elérés