Egy vízi élménypark marketingkommunikációja

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth Viktória
Other Authors: Bán Tamás
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:.NET Framework
célpiac
élménygazdaság
kvantitatív módszerek
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495
Description
Abstract:Dolgozatomban legfőképpen azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyi minden lehetőség bújik meg egy élményparkban, amelyhez elengedhetetlen eszköznek számít az optimális marketing használata és annak kommunikálása. Bővebben kitértem arra is, hogy egy vízi élménypark esetén, mindez hogyan érhető el, ha jól használjuk a megfelelő marketingkommunikációs eszöközöket. Emellett szó esett arról is, hogy mennyit jelent a jó kommunikációs stratégiának a felépítése, kiválasztása és annak alkalmazása.Záródolgozatomhoz kiválasztott kutatási módszernek pedig kvantitatív kutatási formát alkalmaztam.