A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
Saved in:
Main Author: | Füzes-Sárközi Panna |
---|---|
Other Authors: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Mucha László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | döntéshozatal fogyasztói magatartás márka márkahűség Pandora Z-generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53502 |
Similar Items
Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
: Horváth Nelli
Published: (2014)
: Horváth Nelli
Published: (2014)
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül
: Heiter Lili Laura
: Heiter Lili Laura
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
Pandora ékszerüzlet pénzügyei és az ottani lehetséges fizetési módok
: Hoffman Zsaklin
: Hoffman Zsaklin
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Digitális generációk és vásárlási szokásaik
: Jakab Adrienn
: Jakab Adrienn
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Mencser Henrietta
: Mencser Henrietta
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Kereszti- Király Tímea
: Kereszti- Király Tímea
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Gyenes Tamás
: Gyenes Tamás
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Solymosi Éva
: Solymosi Éva
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Karácsony Balázs
: Karácsony Balázs
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Dani Róbert
: Dani Róbert
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Popovics Gergely
: Popovics Gergely
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Solymosi Éva
: Solymosi Éva
A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon
: Németh Lilla
: Németh Lilla
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
A társasági adóalap- és adókedvezmények hatása a vállalkozás beruházási döntéseire
: Ady Renáta
: Ady Renáta
A terrorizmus hatása a magyar lakosság utazási döntéseire 2015 óta
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A társasági adóalap- és adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Pjadik Patrik Dominik
: Pjadik Patrik Dominik
A társasági adóalap-, és adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Fölföldi Karola
: Fölföldi Karola
A társasági adóalap- és adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Papadimitropulosz Petja Alekszieva
: Papadimitropulosz Petja Alekszieva
A társasági adóalap és adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Gyüre Attila
: Gyüre Attila
Tudatos vásárlási szokások a különböző generációk esetében és a vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
A pénzügyi tudatosság mérése, az infláció hatása a magyar háztartások pénzügyi döntéseire
: Boros Csenge
: Boros Csenge
Az orosz birodalmi gondolat fejlődése, és hatása a mindenkori Oroszország külpolitikai döntéseire
: Tóth Korinna
: Tóth Korinna
A vendégelégedettség és az emlékezetes vendégélmény vizsgálata a Marriott Autograph Collection márka példáján keresztül
: Cseh Panna
: Cseh Panna
A közösségi média marketing befolyásoló hatása a fiatal és középkorú felnőttek fogyasztói döntéseire
: Lénárt Noémi
: Lénárt Noémi
„Hiteles-e még a hashtag?” - Az Instagram influencerek hatása az utazók attrakcióválasztási döntéseire
: Pethő János
: Pethő János
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése
: Takács Ágnes
Published: (2013)
: Takács Ágnes
Published: (2013)
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A pénzügyi tudatosság mérése, a COVID hatásai a háztartások vagyoni döntéseire
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A pénzügyi tudatosság mérése, a COVID hatásai a háztartások vagyoni döntéseire
: Fekri Fatime Szonja
: Fekri Fatime Szonja
Similar Items
-
Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
: Horváth Nelli
Published: (2014) -
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika -
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina -
A személyre szabás magasiskolája. Perszonalizált termékek a Pandora ékszermárka példáján keresztül
: Heiter Lili Laura -
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő